ارزان ترین و گران ترین زمین مسکونی در ایران متری چند است؟

به گزارش مجله آرنا، قیمت مناسب ترین و گران ترین زمین فروخته شده در کشور در تابستان سال جاری اعلام شد.

ارزان ترین و گران ترین زمین مسکونی در ایران متری چند است؟

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش مجله آرنا به نقل از خبرانلاین، بر اساس داده های مرکز آمار ایران ارزان ترین زمین معامله شده در تابستان سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است. هر چند در گزارش مرکز امار به متراژ این زمین شهری اشاره ای نشده است اما قیمت آن 63 هزار و 400 تومان به ازای هر متر مربع اعلام شده است.

قیمت زمین شهری در این استان به طور کلی ارزان تر از سایر استان هاست. متوسط قیمت خرید و فروش زمین مسکونی شهری در تابستان سال جاری بر اساس اعلام مرکز امار ایران برابر با 3 میلیون و 635 هزار تومان بوده است. لازم به شرح است که گران ترین زمین معامله شده در این استان نیز در قیاس با متوسط کشوری ارزان بوده است. گران ترین زمین معامله شده در استان کهگیلویه و بویراحمد 555 هزار و 600 تومان اعلام شد.

ارزان ترین زمین شهری مسکونی معامله شده در پاییز سال جاری 87 هزار و 900 تومان اعلام شد اما هنوز مرکز آمار ایران اعلام نکرده است این زمین ارزان قیمت در کدام استان واقع شده است.

بر اساس این گزارش گران ترین زمین معامله شده در کشور نیز به استان تهران تعلق داشته است. قیمت گران ترین زمین معامله شده در کشور در تابستان سال جاری به 72 میلیون و 500 هزار تومان در هر متر مربع رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 670

به "ارزان ترین و گران ترین زمین مسکونی در ایران متری چند است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین و گران ترین زمین مسکونی در ایران متری چند است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید