افتتاح پروژه های خاتم، دورترین روستای استان یزد گازدار شد

به گزارش مجله آرنا، محمدعلی طالبی امروز در سفر به شهرستان خاتم از طرح گازرسانی به روستاهای کرخنگان، چنارناز، توتک، چاه کلنگ و چاه آزادی در بخش مرکزی شهرستان خاتم با اعتباری معادل 55 میلیارد ریال بهره برداری کرد.

افتتاح پروژه های خاتم، دورترین روستای استان یزد گازدار شد

با اجرای این پروژه و بهره برداری از آن، دورترین روستای استان یزد گازدار شد و به جز بخش خرانق، تقریبا تمام مناطق استان از گاز طبیعی برخوردار شدند.

این پروژه با اجرای 68 کیلومتر شبکه توزیع، 15 کیلومتر خط تغذیه، نصب دو ایستگاه درون شهری TBS به مرحله اجرا رسیده که قابلیت نصب 600 انشعاب خانگی و تجاری را دارد.

استاندار یزد امروز همچنین از فاز دوم یکی از واحدهای صنعتی خاتم به مناسبت دهه فجر بهره برداری کرد.

محمدعلی طالبی سپس در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت و در جمع مسئولان خاتم به سخنرانی پرداخت.

وی از خاتم به عنوان یکی از شهرهای کمتر توسعه یافته استان یاد کرد و گفت: خاتم دارای ظرفیت های بسیاری است که اگر مورد توجه جدی قرار گیرد، می تواند به رشد و شکوفایی چشمگیری دست پیدا کند.

طالبی با بیان اینکه اکنون نیز به برکت انقلاب، پیشرفت های بسیار خوبی در این شهرستان حاصل شده است، اضافه نمود: امروز در شهرستان خاتم گازرسانی به نقطه مرزی استان های یزد و فارس به عنوان دورترین روستا از مرکز استان یزد رسیده و این نشان از خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم دارد و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

استاندار یزد اعلام کرد: البته هنوز در جهت توسعه قرار داریم و تا رسیدن به توسعه پایدار احتیاج به انجام اقدامات بسیاری است.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهرستان خاتم در حوزه صنعت مطرح کرد: بعضی پروژه های صنعتی این شهرستان نیمه تمام یا بلاتکلیف است که باید به سرعت وضعیت این پروژه ها مشخص تکلیف و کار این واحدهای صنعتی شروع گردد.

وی تاکید نمود: طرح هایی که اشتغال زایی بیشتری دارند باید در اولویت تکمیل و بهره برداری قرار بگیرند زیرا امروز یکی از اصلی ترین دغدغه های دولت، اشتغال است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 57

به "افتتاح پروژه های خاتم، دورترین روستای استان یزد گازدار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پروژه های خاتم، دورترین روستای استان یزد گازدار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید