اولین خرید تابستانی منچسترسیتی قطعی شد

به گزارش مجله آرنا، منچسترسیتی در آستانه امضای قرارداد با فران تورس، ستاره جوان و آینده دار باشگاه والنسیا با مبلغ 25 میلیون یورو است.

اولین خرید تابستانی منچسترسیتی قطعی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی مجله آرنا، فران تورس در فصل جاری عملکرد درخشانی در ترکیب والنسیا داشت و به نظر می رسد منچسترسیتی برای جذب او به توافق رسیده است. کادناکوپه مدعی شد سیتیزن ها با پرداخت مبلغ 25 میلیون یورو به اضافه 12 میلیون بند پاداش با والنسیا توافق نموده اند و به زودی این قرارداد رسمی خواهد شد.

فران تورس 20 ساله که در آموزشگاه والنسیا رشد پیدا نموده، در این فصل 44 بار برای خفاش ها در پست وینگر راست بازی نموده و در مجموع پیروز به ارسال هشت پاس گل و به ثمر رساندن شش گل شده است. فران تورس مورد توجه دیگر تیم های عظیم اروپا از جمله یوونتوس نیز قرار داشت، اما منچسترسیتی زودتر از دیگر رقبا پیروز به توافق با والنسیا شده است.

منچترسیتی مدت هاست برای خرید فران تورس وارد عمل شده، اما آنها در گذشته در انتظار صدور رای دادگاه علی ورزش بودند و حالا با بخشیده شدن محرومیت دو فصله این تیم از حضور در لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان بیشتر مشتاق انتقال به این باشگاه شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1065

به "اولین خرید تابستانی منچسترسیتی قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید تابستانی منچسترسیتی قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید