رجحان یک گله استقلال برابر ذوب آهن در نیمه نخست

به گزارش مجله آرنا، نیمه نخست ملاقات استقلال و ذوب آهن، با یک گل به سود شاگردان فرهاد مجیدی به خاتمه رسید.

رجحان یک گله استقلال برابر ذوب آهن در نیمه نخست

به گزارش مجله آرنا، در جریان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 در استادیوم آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان بود که نیمه نخست این ملاقات با فزونی یک بر صفر آبی پوشان تهرانی به سرانجام رسید.

برای استقلال در این ملاقات محمد دانشگر در دقیقه 28 گلزنی کرد.

در 15 دقیقه نخست این ملاقات، شاهد بازی پایاپایی بودیم و با وجود اینکه آبی پوشان استقلال سعی داشتند با طراحی حملاتی دروازه ذوب آهن را با خطر روبه رو نمایند اما عملکرد خوب سفیدپوشان ذوب آهن، اجازه نداد شاگران مجیدی در همان ابتدای کار به گل برسند.

در ادامه این ملاقات این سفیدپوشان ذوب آهن بودند که سعی داشتند بازی را کنترل نمایند و خطری را روی دروازه استقلال ایجاد نمایند اما تراکم بازیکنان استقلال در خط دفاع اجازه نداد آن ها فرصت گلی ایجاد نمایند.

در دقیقه 28 علی کریمی توپ را بلند روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد و روزبه چشمی با یک ضربه سر دروازه را هدف قرار داد اما توپ او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه محمد دانشگر توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

در ادامه این ملاقات شاگردان مجیدی در دقیقه 36 صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و وریا غفوری قصد داشت با استفاده از این فرصت دروازه ذوب آهن را باز کند اما شوت او با برخورد به دیواره دفاعی به کرنر رفت.

در دقیقه 38 روی یک حرکت خوب توسط بازیکنان ذوب آهن، با یک پاس در عمق احسان پهلوان با حسینی تک به تک شد اما واکنش بسیار خوب دروازه بان استقلال اجازه نداد این موقیت ذوب آهنی ها به گل تبدیل گردد.

در اواخر این نیمه کوشش دو تیم برای گلزنی حاصلی نداشت تا بازی با فزونی یک بر صفر آبی پوشان در این نیمه به سرانجام برسد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند، علی دشتی و ارسلان مطهری.

ترکیب ذوب آهن: مهدی خلیل، وفا هخامنش، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، فرشاد محمدی مهر، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، دارکو بییدوف.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 744

به "رجحان یک گله استقلال برابر ذوب آهن در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان یک گله استقلال برابر ذوب آهن در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید