بیش از 300 شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مستقر هستند

به گزارش مجله آرنا، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از رسیدن شرکت های دانش بنیان زیرپوشش این دانشگاه تا سرانجام سال تحصیلی به مرز 300 شرکت اطلاع داد.

بیش از 300 شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مستقر هستند

به گزارش گروه فناوری مجله آرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیداحمد معتمدی در حاشیه امضای تفاهم نامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بانک صنعت و معدن گفت: تقاضا برای شرکت های دانش بنیان بسیار است و در صورت امکان حمایت و ارائه تسهیلات و فضای مناسب تا خاتمه همین سال تحصیلی تعداد آن ها به 300 شرکت دانش بنیان افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: هم اکنون بیش از 200 شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعال هستند که تعدادی از آن ها در دو هفته گذشته در 5 دانشکده دانشگاه شروع به کار نموده اند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به امضای تفاهم نامه با بانک صنعت و معدن گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم احتیاجمند همکاری با بانک هاست و از آنجا که بانک صنعت و معدن براساس توضیح وظایف و متناسب با نامش در طرح های صنعتی و معدنی همکاری می نماید، با دانشگاه ما در زمینه طرح های صنعتی و معدنی شرکت های دانش بنیان دانشگاهی همکاری خواهد نمود.

معتمدی اضافه کرد: مهمترین محور تفاهم نامه امروز با بانک صنعت و معدن، حمایت و ارائه تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان است که در تمام دنیا به منظور فراوری نهایی ایده هایشان به یک سرمایه گذار خطرپذیر احتیاج دارند.

وی ادامه داد: به منظور دریافت تسهیلات فاینانس (اقتصادی) برای خرید تجهیزات مورد احتیاج دانشگاه صنعتی امیرکبیر از کشور های خارجی احتیاج به یک بانک عامل داخلی وجود داشت که براساس این تفاهم نامه، حمایت بانک صنعت و معدن در این زمینه را نیز خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با قدردانی از همکاری مدیرعامل بانک صنعت و معدن با دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مجموعه ای از شرکت های دانش بنیان دانشگاه زیرنظر این بانک در آینده نزدیک فعال خواهد شد که دانشگاه با این مجموعه مشارکت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 471

به "بیش از 300 شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مستقر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 300 شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مستقر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید