تغییرات مدیریتی به ضرر استقلال و پرسپولیس است

به گزارش مجله آرنا، علی علیزاده در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به استعفای محمد حسن انصاری فرد و بازگشت دوباره علی فتح الله زاده به استقلال گفت: با توجه به اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش هستند این تغییرات به یک عادت تبدیل شده و این دو باشگاه و هوادارانشان بارها از این اتفاق متضرر شده اند.

تغییرات مدیریتی به ضرر استقلال و پرسپولیس است

پیشکسوت باشگاه استقلال و پرسپولیس ادامه داد: امروز انصاری فرد استعفا می دهد و فردا فتح الله زاده هم به دلیل مسائل اقتصادی خواهد رفت. باید یک عزم جدی بوجود بیاید تا بحث خصوصی سازی در خصوص این دو تیم تحقق پیدا کند و این دو باشگاه از زیر نظر وزارت ورزش خارج شوند. تا زمانی که این دو تیم در سیطره وزارت ورزش هستند این اتفاقات رخ خواهد داد و این جابجایی ها تنها به ضرر این دو باشگاه پرطرفدار خواهد بود.

وی در خصوص شرایط استقلال تهران تا تعطیلی لیگ اضافه نمود: آبی پوشان فصل پرفراز و نشیبی را تا اینجا سپری نموده اند. استراماچونی آمد و زود رفت و مجیدی جانشین او شد و راهنمایی استقلال را به عهده گرفت. البته فرهاد مجیدی از زمانی که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد عملکرد خوبی داشت. تیم او به دلیل مصدومیت های پی در پی شرایط سختی پیدا کرد و کار برای آبی پوشان مشکل تر شد. وقتی نیمکت استقلال را نگاه می کردید خالی بود و دست مجیدی برای تغییرات تاکتیکی بسته می شد. اگر چه با همین شرایط هم استقلال توانست بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و نتایج مطلوبی در لیگ قهرمانان آسیا بدست بیاورد. اما با توجه به تعطیلی لیگ نوزدهم اگر قرار باشد دوباره آغاز گردد به احتمال فراوان مصدومان استقلال به شرایط آرمانی رسیده و دست مجیدی برای تغییرات تاکتیکی باز خواهد بود.

علیزاده در انتها اظهار داشت: لیگ نوزدهم تعطیل شد و گفته می گردد بازیکنان هم حق تمرین کردن ندارند. اینکه اعلام شده بازی ها از 14 فروردین آغاز خواهد شد عجیب است. وقتی تیم ها نمی توانند تمرین نمایند چطور می توانند در لیگ آمادگی خوبی داشته باشند. اگر برای یک بازیکن اتفاق ناگواری بیفتد آیا سازمان لیگ جوابگو خواهد بود یا خیر؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 791

به "تغییرات مدیریتی به ضرر استقلال و پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات مدیریتی به ضرر استقلال و پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید