تمام ماجرای تاراج دار و ندار فوتبال ایران با قرارداد خوب ویلموتس

به گزارش مجله آرنا، مدیران فدراسیون فوتبال که مدعی بودند قرارداد خوبی با مارک ویلموتس امضا نموده اند، حالا شاهد به تاراج رفتن دار و ندار فوتبال ایران با این قرارداد هستند.

تمام ماجرای تاراج دار و ندار فوتبال ایران با قرارداد خوب ویلموتس

به گزارش خبرنگار ورزشی مجله آرنا، ماجرای امضای قرارداد با مارک ویلموتس در فدراسیون فوتبال ایران از جایی شروع شد که مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال گفته بود از قرارداد کارلوس کی روش عبرت گرفته اند. قراردادی که قرار بود مسئله ای برای فوتبال ایران ایجاد نکند، اما حالا به پردردسرترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران تبدیل شده است.

مهدی تاج در حالی از عبرت دریافت از قرارداد کارلوس کی روش صحبت می کرد که چندی بعد تعیین شد که گافی تاریخی در قرارداد سرمربی سابق هم در زمان خودش و تمدید شش ماهه قرارداد تا جام ملت های آسیا 2019 اتفاق افتاده است. جایی که با وجود حذف ملاقات رده بندی از جام ملت های آسیا و نبود رتبه سوم و چهارمی، برای کی روش پاداش سومی در نظر گرفته بودند که همین مسئله شکایتی دیگر را علیه ایران بیان کرد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال حتی پس از فسخ قرارداد ویلموتس با فدراسیون، از این قرارداد به عنوان قرارداد خوب یاد کرد و دفاع جانانه ای از آن داشت. قراردادی که حالا به دردسر فوتبال ایران تبدیل شده و دار و ندار فدراسیون را به تاراج برده است.

تمام ماجرای این اتفاق را در این ویدئو ببینید تا بیشتر در جریان آن قرار بگیرید:

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی مجله آرنا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1346

به "تمام ماجرای تاراج دار و ندار فوتبال ایران با قرارداد خوب ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام ماجرای تاراج دار و ندار فوتبال ایران با قرارداد خوب ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید