جریمه 90 میلیارد تومانی برای تجهیزات پزشکی و داروخانه های متخلف لرستان

به گزارش مجله آرنا، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 25 پرونده تخلفاتی داروخانه ها و واحدهای تجهیزات پزشکی استان به ارزش 90 میلیارد تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

جریمه 90 میلیارد تومانی برای تجهیزات پزشکی و داروخانه های متخلف لرستان

جهت دریافت خدمات اجرای انواع روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش مجله آرنا به نقل از ایرنا، فریبرز حسامی یکشنبه 11 اسفند اضافه نمود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان و ضرورت عرضه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کنترل مراکز مربوطه و نظارت بر عرضه کالاها با انجام 170 مورد بازرسی صورت گرفته است و این فرایند ادامه دارد.

وی توضیح داد: در بازدیدهای صورت گرفته از سطح داروخانه ها و واحدهای صنفی فروش تجهیزات پزشکی استان تا به امروز 90 میلیارد تومان پفراینده تخلفاتی تشکیل شده است.

این مسئول بیان نمود: کارخانه های فراوری اقلام بهداشتی مورد احتیاج مردم جهت پیشگری از شیوع ویروس کرونا هیچ گونه محدودیت و کمبود مواد اولیه جهت فراوری الکل، ژل شستشو و ضد عفونی ها ندارند و تامین و توزیع الکل و ژل های پاک کننده مورد احتیاج مردم از طرف سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی ساماندهی می گردد.

حسامی گفت: مقرر شده واحدهای فراوریی اقلام بهداشتی فراوری شده را جهت توزیع بین جامعه هدف در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند و توسط اکیپ هایی از سازمان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت بر نحوه توزیع این اقلام نظارت گردد. علی رغم ظرفیت مناسبی که در بخش فراوری اقلام بهداشتی داریم، ولی در بخش توزیع کالا منحرف شده و با قیمت های مختلف به دست مردم می رسید.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تاکید نمود: با توزیع خارج از شبکه اقلام بهداشتی در سطح استان به شدت برخورد خواهد شد و دانشگاه علوم پزشکی نیز جهت جلوگیری از توزیع خارج از شبکه توسط افراد سودجو حتما باید لیست جامعه هدف مورد نظر را در اختیار واحدهای نظارت جهت نظارت بر نحوه توزیع قرار دهد.

حسامی اضافه نمود: با توجه به افزایش تقاضای اقلام بهداشتی قیمت مواد اولیه مورد احتیاج کارخانه ها نیز افزایش یافته که پس از حل مشکل قیمت مواد اولیه، قیمت اقلام بهداشتی مورد احتیاج مردم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مصوب و اعلام خواهد شد.

بنا بر آمارهای اعلام شده از دانشگاه علوم پزشکی لرستان تا به امروز 6 نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد یک نفر با زمینه بیماری سرطان فوت شده و بیش از 60 نفر مشکوک نیز تحت مراقبت هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 663

به "جریمه 90 میلیارد تومانی برای تجهیزات پزشکی و داروخانه های متخلف لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 90 میلیارد تومانی برای تجهیزات پزشکی و داروخانه های متخلف لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید