خبرنگاران ترسناک ترین تیمِ لیگ بیستم کیست؟ هت تریک بعد از هفت سال

به گزارش مجله آرنا، تهران- خبرنگاران فولاد خوزستان با توجه به خریدهایی که داشته و بازیکنانی که پیش از این در ترکیب خود داشت به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جدید تبدیل شده است.

خبرنگاران ترسناک ترین تیمِ لیگ بیستم کیست؟ هت تریک بعد از هفت سال

به گزارش مجله آرنا، سومی در لیگ نوزدهم و قرار دریافت بالای سر تیم های بزرگی چون تراکتور و سپاهان نشان داد که فولادِ جواد نکونام تیم یک دست و قابل احترامی است. آنها در فصل جابجایی روزهای نگران کننده ای را پشت سر گذاشتند. شایعه جدایی نکونام و سعید آذری مطرح بود اما هر دو در سِمت های خود ماندند. از طرفی پنجره جابجاییی تیم خوزستانی بسته شد ولی مجددا باز شد و به تدریج روزهای سخت به اتمام رسید و ثبات در تیم حاکم شد.

فولاد در سکوت و به دور از هیاهو مهره خرید و چند بازیکن انگشت شمار را از دست داد. این تیم اردوهای مختلفی را برگزار کرده و قرار است بازهم به سفرهایش ادامه دهد. این تیم در چهار بازی تدارکاتی به چهار پیروزی دست پیدا کرده و رقبای لیگ برتری و غیر لیگ برتری را از پیش رو برداشته است.

در ادامه نگاهی به لیست پرستاره و تکمیل فولاد می اندازیم. شهاب گردان در درون دروازه جدا شد ولی به حای او محسن فروزان آمد تا در کنار احسان مرادیان، گلرهای فولاد در لیگ بیستم باشند. در قلب خط دفاعی موسی کولیبالی، عارف آغاسی و ایوب والی ماندند و مهران موسوی و سینا شاه عباسی جذب شدند. در کناره های به جز وحید حیدریه، صالح حردانی و مجتبی نجاریان شاهد حضور مهران درخشان مهر هم هستیم.

در خط هافبک محمد آبشک، ایاندا پاتوسی، زبیر نیک نفس، احمد عبدالله زاده، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی نژاد و ... ماندنی شدند و نفراتی چون محمدرضا عباسی و حسین ابراهیمی به خدمت گرفته شدند. در کنار این نفرات جوانانی چون عارف غلام پور، بهزاد دودانگه و علی سبحانی هم باید به چشم بیایند.

در خط حمله حسن بیت سعید رفت اما شروین بزرگ و ساسان انصاری آمدند. تکلیف امیرحسین باقرپور و وحید نامداری هم مشخص خواهد شد و ممکن است هر دو نفر در فولاد بمانند.

در کنار این بازیکنانی که گفته شد بازهم نفرات دیگری هم چون صابر حردانی، سینا زامهران، میلاد بدرقه، عباس بوعذار و ... هم هستند که لیست فولاد را پروپیمان تر و تکمیل تر می کند. تیمی که در هیچ پستی احساس ضعف نمی کند و حداقل 2 بازیکن را برای هر قسمت از زمین دارد.

بدون شک جواد نکونام و سعید آذری به دنبال این هستند تا سومین قهرمانی فولاد در لیگ برتر را جشن بگیرند و در لیگ قهرمانان آسیا برای چهارمین بار به مرحله گروهی برسند و برای دومین بار به دور دوم راه پیدا کنند. فولاد در سال های 1384 و 1393 قهرمان لیگ برتر شده و باید دید پس از هفت سال هت تریک این تیم به ثبت خواهد رسید یا خیر. فعلا باید آنها را ترسناک ترین تیم لیگ در فصل جدید دانست.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1212

به "خبرنگاران ترسناک ترین تیمِ لیگ بیستم کیست؟ هت تریک بعد از هفت سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترسناک ترین تیمِ لیگ بیستم کیست؟ هت تریک بعد از هفت سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید