خبرنگاران کمبود نیروی انسانی در امور مالیاتی خوزستان به وزیر اقتصاد اعلام می&zwnjشود

به گزارش مجله آرنا، اهواز - خبرنگاران - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: کمبود نیروی انسانی در حوزه امور مالیاتی خوزستان را به وزیر اقتصاد منعکس می کنم تا در حد امکان و با توجه به قوانین موجود حمایت لازم در این زمینه انجام شود.

خبرنگاران کمبود نیروی انسانی در امور مالیاتی خوزستان به وزیر اقتصاد اعلام می&zwnjشود

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش مجله آرنا محمد مسیحی روز دوشنبه در نشست بررسی مسائل اقتصادی و اقتصادیاتی شهرستان هفتکل که با حضور مسوولان استانی و محلی در این شهرستان انجام گرفت بیان نمود: برای ارتقای کارکنان اداری اداره اقتصادیات هفتکل از مدیرکل امور اقتصادیاتی خوزستان درخواست داریم که با توجه به سابقه تاریخی هفتکل ارتقای نیروی انسانی این شهرستان را در دستور کار قرار دهد.

وی گفت: برای جذب سرمایه گذار و کمک به مناطق محروم، 10 سال معافیت اقتصادیاتی و برای واحدهای شهرک های صنعتی این مناطق 13 سال معافیت درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به مسائل شهرستان هفتکل بیان نمود: اعتباری ویژه را به امور اقتصادیاتی هفتکل پرداخت خواهیم کرد تا حداقل در زمینه تامین تجهیزات اقدامات موثری را انجام دهد.

مسیحی با بیان اینکه در خصوص پرداخت سهم شهرداری ها به ویژه در بحث عوارض آلایندگی نفت حکم الزام قانونی وجود دارد، ادامه داد: اکنون قوانین سختگیرانه تر شده ولی از امور اقتصادیاتی خوزستان می خواهم تا در این زمینه حمایتی از شهرستان محروم هفتکل داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی نیز در این نشست گفت: مسائل شهرستان هفتکل را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد و بر اساس مسائلی که مسوولان این شهرستان بیان نمودند اقدام لازم برای برطرف کردن آنها انجام خواهیم داد.

شهروز برزگر با تاکید بر اجرای درست عدالت در تمامی مناطق کشور ادامه داد: فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان هفتکل باید مشخص شود.

لزوم مشخص شدن فرصت های سرمایه گذاری هفتکل

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان نیز در این نشست بیان نمود: با توجه به وجود مسائل فراوان اقتصادی و نبود سرمایه گذاری مناسب در شهرستان هفتکل، ضروری است از سوی مسوولان این شهرستان پروژه ها و فرصت های سرمایه گذاری مشخص شود تا در سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری خوزستان بارگذاری و معرفی شوند.

محسن کاویانی در خصوص 2 بخش سرمایه گذاری داخلی و خارجی اضافه نمود: اگر امکانات در هفتکل برای سرمایه گذاری فراهم باشد و فرصتی برای حضور سرمایه گذار خارجی ایجاد شود می توان به رونق اقتصادی در این شهرستان امیدوار شد.

وی گفت: در شهرستان هفتکل می توان در بخش صنعت سیمان سرمایه گذاری، و فرصت های شغلی ایجاد کرد.

هیات اعزامی از سوی وزارت اقتصاد با درخواست نماینده مردم هفتکل، مسجدسلیمان. اندیکا و لالی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل اقتصادی و اقتصادیاتی شهرستان های هفتکل و مسجدسیمان روز دوشنبه به خوزستان سفر کرد.

شهرستان هَفْتْکِل در شمال خوزستان و فاصله 90 کیلومتری اهواز واقع است و طبق سرشماری سال 1395 بیش از 22 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1302

به "خبرنگاران کمبود نیروی انسانی در امور مالیاتی خوزستان به وزیر اقتصاد اعلام می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمبود نیروی انسانی در امور مالیاتی خوزستان به وزیر اقتصاد اعلام می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید