خبرنگاران 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی روستاها اختصاص یافت

به گزارش مجله آرنا، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت از سال گذشته منابع خوبی برای توسعه روستایی دیده است، گفت: نزدیک به 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی روستایی توسط دولت اختصاص یافته است.

خبرنگاران 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی روستاها اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مجله آرنا؛ محمد امید عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از واحد فراوری پوشاک سانیار در روستای لیلمانج سنقر و کلیایی در گفت و گو با خبرنگار مجله آرنا، اضافه نمود: از این 18 هزار میلیارد تومان تاکنون هفت هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

او اولویت اصلی دولت دوازدهم را ایجاد اشتغال در روستاها دانست و توضیح داد که دولت از ایجاد واحدهای فراوریی در روستاها حمایت می نماید.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه به بازدید خود از واحد فراوری پوشاک سانیار اشاره نمود و گفت: این مجموعه در عین سادگی و اینکه در یک واحد مسکونی فعالیت خود را شروع نموده بسیار حرکت خوب و قابل توجهی است.

امید با اظهار خوشحالی از وجود چنین واحد فراوریی در یک روستا، اضافه نمود: این واحد احتیاج به یاری دولت دارد و ما هم انها را یاری می کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت این مجموعه درخواست تسهیلات از دولت داشت، گفت؛ بنده و آقای استاندار موافق اعطای تسهیلات به این واحد هستیم و آن را تصویب کردیم.

او با بیان اینکه این واحد بازار خوبی دارد، گفت که با یاری تسهیلاتی دولت قرار است تعداد اشتغال آن از 110 نفر فعلی به 300 نفر افزایش یابد.

روستای لیلمانج در 6 کیلومتری سنقر و کلیایی واقع شده است و سنقر نیز در 85 کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه واقع شده است.

3033/8066

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 150

به "خبرنگاران 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی روستاها اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی روستاها اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید