سارقان منزل و مغازه دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی دستگیر شدند

به گزارش مجله آرنا، رئیس دادگستری مازندران از دستگیری سارقان منزل و مغازه دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال اطلاع داد.

سارقان منزل و مغازه دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی دستگیر شدند

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش مجله آرنا به نقل از از مرکز رسانه قوه قضاییه رییس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه دزدان منزل و مغازه دروازه بان اسبق تیم ملی جزء زندانیان در حال مرخصی در بخشنامه رییس قوه قضاییه نبودند، گفت: بر خلاف بعضی اظهارنظرها اعطای مرخصی به زندانیان تاثیری در افزایش سرقت ها نداشته است و اصولا بر اساس بخشنامه بخشنامه رییس قوه قضاییه زندانیانی که حضورشان در جامعه مخاطره امیز بوده است اصلا به مرخصی نیامده اند.

ییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به بعضی اظهار نظرها در مورد اعطای مرخصی به زندانیان خاطرنشان کرد: اعطای مرخصی به زندانیان برخلاف بعضی اظهار نظرها تاثیری در افزایش سرقت ها در استان مازندران نداشته است.

اکبری با اشاره به اظهارات اخیر احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی درباره سرقت از منزل و مغازه ایشان در شهرستان عباس آباد توسط بعضی از دزدان سابقه دار و انتقاد از قوه قضاییه به جهت اعطای مرخصی به این دزدان، گفت: با آنالیز انجام گرفته سوابق دزدان توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد، هیچکدام از متهمان دستگیر شده از زندانیان در حال مرخصی یا آزاد شده در بخشنامه رییس قوه قضاییه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نبوده اند.

وی ادامه داد: 4 نفر دزد که اقدام به سرقت از منزل دروازه بان اسبق تیم ملی نموده بودند در شهرستان کلاردشت به همراه بعضی از اموال مسروقه با دستور ویژه دادستان عباس آباد و نیروی انتظامی دستگیر شدند و در مورد سرقت از رستوران وی، دزد در سلمانشهر به همراه اموال مسروقه دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباخته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 768

به "سارقان منزل و مغازه دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان منزل و مغازه دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید