سفر مشاور ارشد مکرون به تهران

به گزارش مجله آرنا، خبرگزاری رویترز گزارش داده که مشاور ارشد دیپلماتیک رئیس جمهوری فرانسه برای مذاکره با مقام های ایران راهی تهران شده است.

سفر مشاور ارشد مکرون به تهران

به گزارش خبرگزاری مجله آرنا،کاخ الیزه اعلام نموده امانوئل بن، مشاور دیپلماتیک رئیس جمهور فرانسه برای کاهش تنش و گفت وگو با مسئولان ایرانی راهی تهران شده است. این سفر در حالی صورت می گیرد که مدت کمی به خاتمه مهلت 60 روزه ایران به طرف های برجام برای عمل به تعهدات خود باقی مانده است. بر اساس گزارش رویترز،مقام های آلمان و فرانسه با نزدیک شدن به موعد خاتمه مهلت ایران کوشش های خود برای کاهش تنش ها افزایش داده اند. این کشورها کوشش دارند مانع از خروج ایران از برجام شوند.

وزرای خارجه آلمان و فرانسه روز چهارشنبه اعلام کردند به کوشش های خود برای حل بحران به وجود آمده در منطقه شدت می بخشند تا مانع از وقوع جنگ میان آمریکا و ایران شوند. ژان-ایو لو دریان وزیر خارجه فرانسه بعد از جلسه کابینه به مجله آرنا گفت ما می خواهیم کوششهایمان را یکی کنیم تا جلوی تشدید تنش را بگیریم. او گفت: هنوز زمان داریم و البته وقت کمی داریم و امیدواریم بازیگران سیاسی کمی خود را آرام نمایند.

5050

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 144

به "سفر مشاور ارشد مکرون به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مشاور ارشد مکرون به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید