مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا از 11 هزار تن عبور کرد

به گزارش مجله آرنا، رسانه های خبری از عبور قربانیان ناشی از ویروس کرونای جدید در آمریکا از مرز یازده هزار نفر خبر دادند.

مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا از 11 هزار تن عبور کرد

به گزارش گروه بین الملل مجله آرنا، رسانه های خبری از افزایش شمار فوتیهای ناشی از ویروس کرونای جدید در ایالات متحده خبر دادند.

خبرگزاری آناتولی عصر سه شنبه به نقل از داده های دانشگاه جان هاپکینز در آمریکا گزارش داد شمار مرگ و میر ناشی از کرونا در ایالات متحده از 11 هزار نفر عبور کرده است.

این در حالی است که مقامات آمریکایی در روزهای گذشته به مردم این کشور هشدار داده بودند که با امار وحشتناک مرگ و میر و مبتلایان به کرونا روبرو می شوند.

آخرین داده های وبگاه مرجع ولد آو میترز نیز نشان می دهد که شمار مبتلایان قطعی به کرونا در آمریکا 369179 نفر رسیده است.

آمریکا به همراه ایتالیا با بیش از 16 هزار قربانی و اسپانیا با بیش از 13 هزار قربانی سه کشوری هستند که تعداد تلفات ویروس کرونا در این کشورها بیش از 10 هزار نفر شده است. گفته میشود بسیاری از بیمارستان ها در سراسر آمریکا با کمبود درآمد روبرو شد و برخی از بیمارستان های آمریکایی کارکنانشان را در این شرایط مجبور کرده اند در خانه بمانند.(جزئیات بیشتر)

فرماندار نیویورک از بدترین ایالات های آمریکا از حیث شیوع کرونا نیز روز گذشته از تمدید سه هفته ای تعطیلی مراکز آموزشی و مشاغل غیرضروری به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 865

به "مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا از 11 هزار تن عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا از 11 هزار تن عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید