منچسترسیتی قرارداد 3 بازیکن کلیدی اش را تمدید می نماید

به گزارش مجله آرنا، باشگاه منچسترسیتی میخواهد قرارداد دو عضو هجومی این تیم و هافبک بلژیکی اش را تمدید کند.

منچسترسیتی قرارداد 3 بازیکن کلیدی اش را تمدید می نماید

به گزارش گروه ورزشی مجله آرنا، نشریه انگلیسی میرر گزارش داد؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد پس از تمدید قرارداد پپ گواردیولا، به درخواست این سرمربی اسپانیایی حالا نظر خود را معطوف به تمدید قرارداد رحیم استرلینگ و کوین دی بروینه نموده اند. بر اساس این گزارش، انتظار می رود در قراردادهای جدید، دستمزد بال انگلیسی من سیتی و هافبک بلژیکی این تیم به چیزی در حدود 350 هزار پوند در هفته برسد.

استرلینگ 25 ساله که در سال 2015 از لیورپول به جمع آبی پوشان لندنی اضافه شد، تا به امروز در 255 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 105 گل زده را نیز به نام خود ثبت نموده است. قرارداد فعلی او با این باشگاه انگلیسی تا سال 2023 اعتبار دارد.

دی بروینه 29 ساله نیز که فصل گذشته هم از سوی لیگ برتر انگلیس و هم از جانب اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای انگلیس (PFA) به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شد، قرارداد فعلی اش با منچسترسیتی در سال 2023 منقضی می گردد.

نشریه انگلیسی دیلی استار هم اطلاع داد؛ باشگاه منچسترسیتی در نظر دارد قرارداد جدیدی را به گابریل ژسوس ارائه دهد که بر این اساس دستمزد هفتگی این مهاجم برزیلی به 150 هزار پوند خواهد رسید.

این مهاجم 23 ساله که قرارداد فعلی اش با منچسترسیتی تا سال 2023 اعتبار دارد، تا به امروز در 156 بازی برای این تیم به میدان رفته و 71 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1255

به "منچسترسیتی قرارداد 3 بازیکن کلیدی اش را تمدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی قرارداد 3 بازیکن کلیدی اش را تمدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید