خاتمه بلاتکلیفی آزادکاران با شروع اردوی تیم ملی

به گزارش مجله آرنا، محمدحسین محمدیان یکی از مدعیان اصلی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد محسوب می گردد که سال گذشته بازگشت درخشان و خیره کننده ای به میدان داشت، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد مثل تمامی کشتی گیران به انجام تمرینات انفرادی و دوری از میدان بسنده کند. البته با شروع رقابتهای لیگ برتر و همچنین اردو تیم ملی، وی توانست فرصتی برای رسیدن به اوج بیابد و دوباره همان راستا پیشرفت قبلی خود را شروع کند.

خاتمه بلاتکلیفی آزادکاران با شروع اردوی تیم ملی

محمدیان در تبادل نظر با مجله آرنا گفت: مدتها بود که با تعطیلی اردوهای تیم ملی و لغو مسابقات مجبور شدیم به تمرینات انفرادی بپردازیم. طبیعتاً با این شرایط حریف تمرینی نداشتیم این بلاتکلیفی واقعاً خسته کننده بود. مجبور بودیم برای تمرین مدام از این شهر به آن شهر برویم که همین موضوع مسائل ما را دو چندان نموده بود. خوشبختانه با برگزاری اردوی تیم ملی، شرایط هم خیلی بهتر خواهد شد حضور بچه ها در اردو می تواند بسیار سریع تر ما را به شرایط ایده آل بازگرداند.

وی در انتها در مورد عملکردش در لیگ برتر گفت: توقع چندانی از کشتی هایم در لیگ نداشتم چون طبیعی است بعد از مدتها دوری از میادین، دوباره وارد تشک شدم. من اواخر سال گذشته در رقابتهای بین المللی ایتالیا به میدان رفتم و پس از آن با وجود پیشرفت بسیار امیدوارکننده، به دلیل شیوع کرونا همه چیز تعطیل شد. به هر حال بعد از ماه ها دوری از کشتی، توانستیم در لیگ شرکت کنیم و خودمان را محک بزنیم.

به گزارش مجله آرنا، رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان دنیا روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می گردد. بر این اساس اولین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای دنیای صربستان طی روزهای 25 مهر تا 8 آبان ماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1187

به "خاتمه بلاتکلیفی آزادکاران با شروع اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه بلاتکلیفی آزادکاران با شروع اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید