تور فرانسه ارزان: سرانجام ماموریت سفیر ایران در فرانسه

به گزارش مجله آرنا، بهرارم قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه در سرانجام ماموریتش در پاریس در پیامی از هموطنان ایرانی مقیم این کشور خداحافظی کرد.

تور فرانسه ارزان: سرانجام ماموریت سفیر ایران در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاست خارجی مجله آرنا، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس در پیامی از هموطنان ایرانی مقیم فرانسه خداحافظی کرد.

وی در پیامی در این خصوص نوشت: به همه هموطنان گرامی خود در کشور فرانسه سلام و درود می فرستم و بدین سان با توجه به انتها ماموریتم در پاریس با شما خداحافظی می کنم. در این هفته های انتهای سال 1400 و در آستانه سالی نو و نوروز و بهاری دیگر برای تک تک شما آرزوی نیکبختی، کامیابیو توفیق های هر چه بیشتر دارم. از آنجا که امکان خداحافظی و بدرود و گفتن درودی دیگر نیست. با این سطوط از همه عزیزانی که طی این مدت با آنها در تماس بودم پوزش می خواهم. سعی وافری بود که در حد ممکن بیش از پیش در خدمت همه ایرانیان باشیم و کوشش هایی نیز شد اگرچه هنوز در این جهت مبارک و تا رسیدن به سر منزل مقصود راهی بس طولانی بر جای است که باید برای تحقق آن به خصوص با توجه به جامعه فرهیخته و دانشگاهی، محقق و دانشمند مقیم فرانسه با جان و دل و بیش از همواره کوشید.

به گزارش فارس، بهرام قاسمی 17 اسفند ماه 1397 عهده دار سفارت ایران در فرانسه شد و 31 فروردین ماه 1398 برای تصدی این سمت وارد پاریس شد.

قاسمی که پیش از این عهده دار سخنگویی و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه بود. بهرام قاسمی از 30 خرداد 1395 به عنوان سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه فعالیت داشت.در کارنامه و سوابق کاری بهرام قاسمی سمت هایی چون رئیس اداره دوم سیاسی، رئیس اداره مشترک المنافع، مدیرکل غرب اروپا، سفیر فوق العاده و تام الاختیار در کشورهای ایرلند، اسپانیا، ایتالیا و بعلاوه سفیر آکردیته در کشور مالت و برای چند سال نیز به عنوان معاون پژوهش های بین المللی مرکز تحقیقات استراتژیک وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2004

به "تور فرانسه ارزان: سرانجام ماموریت سفیر ایران در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: سرانجام ماموریت سفیر ایران در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید