پرسپولیسی ها تهدید کردند؛ تا پول نرسید، تمرین نمی کنیم!

به گزارش مجله آرنا، بازیکنان پرسپولیس در تماس با عظیم تر های تیم اعلام نموده اند که اگر پولی به حساب شان واریز نشود در تمرینات حاضر نمی شوند.

پرسپولیسی ها تهدید کردند؛ تا پول نرسید، تمرین نمی کنیم!

به گزارش گروه ورزشی مجله آرنا، کوشش مدیران جدید پرسپولیس برای اینکه با پرداخت بخشی چشمگیر از طلب بازیکنان پیش از شروع سال جدید بتوانند آنها را با خود همسو نمایند، نتیجه ای نداشت و آن طور که بازیکنان اعلام می نمایند این پرداختی حدود 3 الی 4 درصد مبلغ قراردادشان بوده که بسیار ناچیز است. حالا با زمزمه هایی مبنی بر شروع مجدد تمرینات و لیگ برتر، استرس بیشتری مدیران پرسپولیس را احاطه نموده است چراکه در جلسه مدیران فعلی با نماینده بازیکنان به آنها اعلام شده بود، بخش خوبی از مبلغ قراردادشان پیش از شروع تمرینات به آنها پرداخت می گردد که اگر شایعه فعلی در مورد تاریخ شروع تمرینات درست باشد، بعید به نظر می رسد که رسول پناه و رفقایش در هیات مدیره بتوانند این وعده را عملی نمایند.

ظاهرا بازیکنان در تماس با عظیم ترهای تیم اعلام نموده اند که اگر این بار هم وعده و وعید بوده باشد و پولی به حساب شان واریز نگردد در تمرینات حاضر نمی شوند و البته باشگاه هم به وسیله افشین پیروانی به دنبال کنترل اوضاع فعلی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 882

به "پرسپولیسی ها تهدید کردند؛ تا پول نرسید، تمرین نمی کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها تهدید کردند؛ تا پول نرسید، تمرین نمی کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید