پیش بینی بارش های رگباری و طغیان رودخانه ها در ایلام

به گزارش مجله آرنا، رئیس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام گفت:بارش های رگباری و طغیان رودخانه ها در ایلام پیش بینی می گردد.

پیش بینی بارش های رگباری و طغیان رودخانه ها در ایلام

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش از ؛مجتبی میهن پرست رئیس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: این سامانه بارشی که از بامداد امروز فعالیت خود را شروع نموده است، اواخر روز یکشنبه از آسمان استان ایلام خارج می گردد.

او افزود: بارش های این سیستم به صورت رگباری و نقطه ای و همراه با رعد و برق است و در عصر شنبه به شدت بارش ها اضافه می گردد و دامنه پراکنش آن کل استان را در بر می گیرد که بر اساس بارش های نقطه ای میزان بارش ها متغیر خواهد بود.

میهن پرست یادآور شد: رگبار، رعد و برق، صاعقه، وزش شدید باد، مه گرفتگی در گردنده ها و بارش تگرگ در مناطق مستعد از پیامد های جوی این سامانه است.

او ادامه داد: طغیان رودخانه ها و مسیل ها، آبگرفتگی معابر، کندی در تردد، لغزندگی مسیرها، کاهش دید در جاده های کوهستانی و گردنه ها به علت مه گرفتگی از مخاطرات این سیستم بارشی است.

میهن پرست افزود: عشایر در صورتی که در حال کوچ هستند از اتراق در حاشیه رودخانه ها اجتناب ورزند و دامداران نیز از چرای دام خود در ارتفاعات خودداری نمایند و رانندگان هم از سفر های غیرضروری خودداری نمایند و کشاورزان و مرغداری ها مخاطرات بارش های تند رگباری و صاعقه را جدی بگیرند.

منبع : جماران

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 719

به "پیش بینی بارش های رگباری و طغیان رودخانه ها در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بارش های رگباری و طغیان رودخانه ها در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید