چالهانوغلو هم به فهرست مصدومان میلان اضافه شد

به گزارش مجله آرنا، بحران مصدومیت در تیم فوتبال میلان با اضافه شدن بازیکن ترکیه ای این تیم به فهرست مهره های خانه نشین استفانو پیولی تشدید شد.

چالهانوغلو هم به فهرست مصدومان میلان اضافه شد

به گزارش مجله آرنا، طبق گزارش نشریات گاتزتا دلواسپورت، کوریره دلواسپورت و توتواسپورت، هاکان چالهانوغلو ملی پوش ترکیه ای تیم فوتبال میلان مصدوم شده است و به بازی فردا (شنبه) این تیم مقابل تورینو در استادیوم سن سیرو نخواهد رسید.

چالهانوغلو در بازی چهارشنبه شب میلان مقابل یوونتوس از ناحیه قوزک آسیب دید و اگرچه معاینات پزشکی که روز گذشته روی او انجام شد خاطر طرفداران و کادر فنی را از بابت مصدومیتی شدید آسوده نموده است، اما استفانو پیولی قصد ندارد ریسک کند و به این ترتیب چالهانوغلو در بازی مقابل تورینو به میدان نخواهد رفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی مجله آرنا بخوانید. (کلیک کنید)

مصدومیت و غیبت چالهانوغلو در حالی است که میلان نفراتی دیگری مانند زلاتان ابراهیموویچ، الکسیس ساله ماکرز، متئو گابیا و اسماعیل بن ناصر را در اختیار ندارد و آنته ربیچ و راده کرونیچ هم به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه هستند.

تیم فوتبال میلان طی یک هفته آینده دو بار به مصاف تورینو خواهد رفت که اولین بازی فردا شب (شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در هفته هفدهم سری A است. بازی دوم هم سه شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیاست. هر دو بازی در استادیوم سن سیرو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1352

به "چالهانوغلو هم به فهرست مصدومان میلان اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالهانوغلو هم به فهرست مصدومان میلان اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید