کونته: تاوان شکست در بازی رفت مقابل یوونتوس را دادیم، لوکاکو با تمام توان خود بازی کرد

به گزارش مجله آرنا، سرمربی تیم فوتبال اینتر بر این باور است که تیمش تاوان شکست در بازی رفت مقابل یوونتوس را داد.

کونته: تاوان شکست در بازی رفت مقابل یوونتوس را دادیم، لوکاکو با تمام توان خود بازی کرد

به گزارش مجله آرنا، آنتونیو کونته که تیم تحت هدایتش شب گذشته پس از تساوی بدون گل شب گذشته (سه شنبه) مقابل یوونتوس در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با قبول شکست 2 - یک از گردونه این رقابت ها حذف شد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی رای وان ایتالیا گفت: به اعتقاد من ما باید از موقعیت هایی که ایجاد کردیم، بهتر استفاده می کردیم. در نهایت در انتها 180 دقیقه جدال دو تیم در دو بازی رفت و برگشت، هر دو تیم تا آخرین لحظه جنگیدند.

وی اضافه نمود: ما تاوان شکست در بازی رفت را دادیم، با دادن چند موقعیتی که به یوونتوس هدیه دادیم. ما سعی کردیم تا آخرین لحظه بازی به گل برسیم چون در صورتی که ما یک گل می زدیم، کار یوونتوس دشوارتر می شد. متأسفم چون نتیجه چنین بازی هایی در 180 دقیقه تعیین می گردد. ما در این بازی تمام کوشش مان را کردیم و با عزمی پایدار بازی کردیم. به هر حال شما اشتباه می کنید و از همین اشتباهات است که باید درس بگیرید و سپس از نو آغاز کنید.

سرمربی ایتالیایی اینتر همچنین در مورد مهاجم بلژیکی اش که در این بازی خیلی برای یوونتوس دردسرساز نبود، گفت: بازی دشوای بود چون مقابل یوونتوس بازی کردیم، تیمی که بازیکنان خیلی خوبی دارد. لوکاکو در این بازی صد درصد آماده به نظر نمی رسید، اما با این وجود تمام توان خود را به کار بست. گاهی پیش می آید که بازیکن در بهترین فرم و شکل خود باشد و گاهی اینطور نیست. روملو بازیکن مهمی برای ما است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی مجله آرنا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1432

به "کونته: تاوان شکست در بازی رفت مقابل یوونتوس را دادیم، لوکاکو با تمام توان خود بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: تاوان شکست در بازی رفت مقابل یوونتوس را دادیم، لوکاکو با تمام توان خود بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید