400 هزار نسخه کتابچه راهنمای مسافران نوروزی در زنجان توزیع می گردد

به گزارش مجله آرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: این اداره با همکاری دستگاه های ذی ربط نزدیک به 400 هزار نسخه بروشور و کتابچه های راهنمای مسافران نوروزی را بین گردشگران توزیع می نماید.

400 هزار نسخه کتابچه راهنمای مسافران نوروزی در زنجان توزیع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش مجله آرنا از زنجان، یحیی رحمتی امروز در حاشیه نشست زنجان ما، نگاه نو، تدبیر شهر در جمع مجله آرنا بازسازی و مرمت بناهای تاریخی را امری مستمر دانست و گفت: اقدامات لازم برای بازسازی بناهای تاریخی در معرض دید عموم استان زنجان اجرا شده است.

وی با اشاره به شروع طرح ویژه نوروزی نظارت بر مراکز و تاسیسات تفریحی و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از اوایل اسفند ماه توضیح داد: تمامی تاسیسات این اماکن از جمله اتاق های اقامتی، نمازخانه ها، آشپزخانه ها تحت بازرسی قرار می گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ابراز کرد: این اداره کل با همکاری دستگاه های ذی ربط نزدیک به 400 هزار نسخه بروشور و کتابچه های راهنمای مسافران نوروزی را بین گردشگران توزیع می نماید.

وی با اشاره به اجرای سایر برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با همکاری دستگاه های ذی ربط نظیر شهرداری اعلام کرد: مقرر شده است در ایام نوروز برنامه های مدونی در زمینه معرفی و احیای آئین های سنتی استان زنجان در محل کارخانه کبریت سابق برگزار گردد.

رحمتی بیان کرد: ستاد خدمات سفر استان زنجان در ایام نوروز آماده دریافت نقدها و شکایات مردم و مسافران نوروزی است.

وی در خصوص نشست بخشی از زمین بازار زنجان (روبه روی سرای حاج ابراهیم) گفت: مشکل اصلی مربوط به ترکیدگی تاسیسات شهری قدیمی آبی بوده که در معرض دید نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ابراز کرد: این اداره کل در سال قبل بهسازی و به روز کردن تاسیسات آبی و برقی را به طور کامل انجام داده است.

وی در خصوص مزایای اجرای طرح برند شهری زنجان اضافه کرد: معرفی برند شهری برای زنجان سبب جذب هر چه بیشتر گردشگر داخلی و خارجی شده و در نتیجه زمینه های لازم برای توسعه و رونق مالی را برای این منطقه به وجود می آورد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 600

به "400 هزار نسخه کتابچه راهنمای مسافران نوروزی در زنجان توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 هزار نسخه کتابچه راهنمای مسافران نوروزی در زنجان توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید