تاج از حق قانونی اش استفاده کرد

به گزارش مجله آرنا، امیدواریم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اجازه دهند جوانان روی کار بیایند و این موضوع را داخل خودشان حل نمایند تا فیفا هم حساس نشود

تاج از حق قانونی اش استفاده کرد

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از نشست خبری در جمع مجله آرنا در خصوص اینکه فکر نمی کنید در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشسته ها با ماندن تاج موافقت شد تا تعلیق نشویم گفت: من خودم به این موضوع ورود ندارم، حتی صالحی امیری هم همین طور، ما باید صیانت کنیم تا فوتبال آسیب نبیند، برای اینکه در فوتبال مسئله ای رخ ندهد، مذاکراتی شد تا تاج براساس ماده 60 جامعه ایثارگران به فعالیتش ادامه دهد. موضوع سایر افراد (هیأت رئیسه) باید در مجمع مطرح شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید آیا ماندگاری تاج موقت است، گفت:چنین بحثی نیست، او به لحاظ مقرراتی و استفاده از ماده قانونی می تواند ادامه دهد. محدودیت زمانی هم به مجمع فدراسیون فوتبال برمی شود، در قدم اول باید یاری کنیم ایران در جام ملت های آسیا حضور موفق داشته باشد.

شهنازی در پاسخ به این سؤال که آیا توافق شده تاج بماند،گفت:نمی توانیم اسم آن را توافق بگذاریم، حق قانونی تاج بود که از ماده 60 جامعه ایثارگران استفاده کند.

وی در خاتمه در خصوص تکلیف هیأت رئیسه فوتبال گفت: این موضوع باید در مجمع مطرح شود. امیدواریم اجازه دهند جوانان روی کار بیایند و این موضوع را داخل خودشان حل نمایند تا فیفا هم حساس نشود.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 21

به "تاج از حق قانونی اش استفاده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج از حق قانونی اش استفاده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید