تخصیص سهم 3 درصدی درآمد نفت خوزستان کمتر از یک سیزدهم است!

به گزارش مجله آرنا، نماینده اهواز با بیان اینکه عملکرد در پرداخت سهم 3 درصدی استان خوزستان از صادرات نفت کشور بسیار ضعیف بوده است، گفت: میزان تخصیص این سهم 3 درصدی تا خاتمه تیرماه سال 97 کمتر از یک سیزدهم درصد بوده است.

تخصیص سهم 3 درصدی درآمد نفت خوزستان کمتر از یک سیزدهم است!

علی ساری در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان در گفت وگو با مجله آرنا، اظهار کرد: بر اساس قانون باید سهم 3 درصدی از صادرات نفتی به مناطق نفتخیز و استان خوزستان پرداخت گردد اما متاسفانه تخصیص در این زمینه بسیار کمتر از سهم خوزستان است.

وی با بیان اینکه عملکرد در پرداخت سهم 3 درصدی استان خوزستان از صادرات نفت کشور بسیار ضعیف بوده است، اضافه کرد: میزان تخصیص در این زمینه تا انتها تیرماه سال 97 کمتر از یک سیزدهم بوده است.

نماینده اهواز مطرح کرد: اقداماتی در این زمینه در مجلس شورای اسلامی انجام گرفته تا شاهد تحولاتی در تخصیص این سهم باشیم.

وی ادامه داد: همچنین صحبت هایی با وزیر نفت در زمینه پرداخت حق آلایندگی نفت به استان خوزستان انجام گرفته است تا شاهد پرداخت این سهم به استان خوزستان باشیم.

ساری توضیح داد: در بحث سهم 3 درصدی خوزستان از صادرات نفت نیز صحبت هایی با رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام گرفته است و امیدواریم بتوانیم گام های اساسی در تخصیص این سهم به استان خوزستان برداریم.

وی ادامه داد: اگر این سهم 3 درصدی به صورت کامل تخصیص پیدا کند، قطعا شاهد تحولاتی در استان خوزستان خواهیم بود و در کوشش هستیم تا این مهم محقق گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 11

به "تخصیص سهم 3 درصدی درآمد نفت خوزستان کمتر از یک سیزدهم است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص سهم 3 درصدی درآمد نفت خوزستان کمتر از یک سیزدهم است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید