آخرین شرایط بازگشایی کنسرت ها

به گزارش مجله آرنا، محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان ذی ربط، تصمیم بر بازگشایی کنسرت ها و ورود به شرایط عادی در جامعه گرفته شده است.

آخرین شرایط بازگشایی کنسرت ها

به گزارش گروه فرهنگی مجله آرنا، محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازگشت کنسرت های موسیقی گفت: با پیگیری های خاصه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان ذی ربط، تصمیم بر بازگشایی کنسرت ها و ورود به شرایط عادی در جامعه گرفته شده، اما با رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های وزارت بهداشت و ستاد کرونا.

شالویی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی گروه ها و هنرمندان می توانند برای کنسرت اقدام کنند توضیح داد: از هم اکنون هنرمندان، گروه ها و تهیه کنندگان و کنسرت گذار ها می توانند برای صدور و اخذ مجوز به دفتر موسیقی و مراجع ذی ربط مراجعه کنند تا پس از طی مراحل اداری مجوز برگزاری کنسرت را دریافت کنند.

سرپرست معاونت هنری اضافه نمود: برای ما اولویت حمایت از شرایط هنرمندان و بهبود حال و روحیه جامعه و مخاطبین و علاقمندان به هنر و موسیقی ایران زمین است و در این خصوص از هیچ تلاشی برای بهبود شرایط و تسهیل برگزاری کنسرت ها و اجرا های صحنه ای حضوری دریغ نکرده ایم. فقط تاکید ما بر رعایت پروتکل هایی است که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا صادر شده است. دلیل اصلی هم همانطور که می دانید، چیزی نیست جز حراست و حفاظت از سلامت مردم و هنرمندانی که قرار است به کنسرت ها بروند و حال و روحیه شان عوض شود.

شالویی در مورد سوال خبرنگار مبنی بر تصمیم گیری و انتصاب مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز گفت: فعلا که همچنان آقای محمد الهیاری فومنی همزمان ضمن تصدی نو، به عنوان سرپرست دفتر موسیقی حضور و مسولیت دارند لیکن ما چندین گزینه را در دست بررسی داریم که خدا را شکر همه گزینه ها هم بسیار از شرایط خوب و جامعی برخوردار هستند و به زودی گزینه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1809

به "آخرین شرایط بازگشایی کنسرت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط بازگشایی کنسرت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید