آخرین شرایط ساخت یک کمدی دهه شصتی

به گزارش مجله آرنا، کارگردان آخر خط از کار روی متن فیلمنامه ای جدید خبر داد که به سال 66 تعلق دارد و در مشهد رخ می دهد.

آخرین شرایط ساخت یک کمدی دهه شصتی

به گزارش گروه فرهنگی مجله آرنا، علی مسعودی کارگردان سریال آخر خط درباره آخرین خبر ها از این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: اکنون این سریال در مرحله پس از تولید همچون موسیقی و صداگذاری و... است و هنوز زمان پخش آن تعیین نیست.

وی درباره صحنه هایی از این سریال که قرار بود مرتبط با داعش باشد و در خارج از کشور تصویربرداری شود، عنوان نمود: این صحنه ها را در مشهد تصویربرداری کردیم و نشد که در کشور هایی خارج از ایران به تولید برسانیم.

مسعودی درباره اینکه چقدر با کمبود بودجه در این پروژه روبرو شدند، بیان کرد: همه پروژه با مسائل بودجه ای روبرو می شوند ما هم خیلی جا ها مشکل بودجه داشتیم، چون واقعاً پول نیست. کار ما هم کمی سنگین بود و مجبور شدیم به این ترتیب آن را به اتمام برسانیم.

این نویسنده در ادامه با اشاره به شروع نگارش یک فیلمنامه جدید برای تلویزیون توضیح داد: در حال حاضر روی قصه ای کار می کنم در سال 66 در مشهد می گذرد. این قصه ارتباطی با جنگ ندارد و از فضایی طنز برخوردار است.

وی در خاتمه گفت: هنوز اسم قطعی این قصه تعیین نیست، اما سریالی 15 قسمتی است و خودم قرار است این کار را کارگردانی کنم. ماجرای این سریال از 20 اسفند 66 شروع می شود و تا 13 فروردین 67 طول می کشد و به اتفاقی مربوط می شود که در محل خودمان داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 749

به "آخرین شرایط ساخت یک کمدی دهه شصتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ساخت یک کمدی دهه شصتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید