آدم ربایی به خاطر اختلاف حساب 60 میلیاردی

به گزارش مجله آرنا، رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی از دستگیری سه آدم ربا که برای تسویه حساب اقتصادی 60 میلیاردی، شریکشان را ربوده بودند، اطلاع داد.

آدم ربایی به خاطر اختلاف حساب 60 میلیاردی

به گزارش گروه حوادث مجله آرنا از ایران آنلاین، سرهنگ علی شاملو بیان داشت: پرونده ای با موضوع آدم ربائی و خفت گیری، در کلانتری 145 ونک تشکیل و با دستور قضائی مبنی بر دستگیری متهمان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد.

وی عنوان نمود: شاکی اظهار کرد، نیمه های شب سوم دی ماه من به همراه دوستم در منزلم در محدوده ونک در حال استراحت بودیم که ناگهان متوجه شدیم 3 نفر که صورت خود را پوشانده بودند در داخل آپارتمان حضور دارند و بلافاصله با بستن چشمان من و دوستم به زور ما را سوار بر خودروشان کردند. پس از چند ساعت رانندگی و پرسه زنی، من را مجبور کردند برگه ای را امضاء کنم و با دریافت گوشی هایمان در خیابانی ما را از خودرو به بیرون پرتاب و از محل گریختند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: شاکی در ادامه گفت، هنگام پیاده شدن از داخل خودرو دو تن از این افراد را که شباهت زیادی به دو شریکم در خرید ملکی در محدوده تهرانپارس داشتند، شناختم و با شناسایی محل رهایی، بلافاصله به کلانتری ونک مراجعه و اعلام شکایت کردیم.

این مقام انتظامی عنوان نمود: با شناسایی هویت 2 تن از متهمان، مخفیگاه آنان در محدوده تهرانپارس و مجیدیه جنوبی شناسایی و با هماهنگی های قضائی پنجم دی ماه هر دو شریک شاکی به همراه متهم سوم پرونده در دو عملیات هماهنگ و مستقل دستگیر شدند.

سرهنگ شاملو اضافه نمود: شرکای شاکی در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی معترف و علت آن را اختلاف حساب اقتصادی به ارزش 60 میلیارد ریال با شاکی اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه در آنالیز های بیشتر از مخفگیاه متهمان یک قبضه سلاح سرد و برگ سفیدامضاء شاکی، کشف شد، گفت: با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1326

به "آدم ربایی به خاطر اختلاف حساب 60 میلیاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدم ربایی به خاطر اختلاف حساب 60 میلیاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید