آزاد و فرنگی کاران ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش مجله آرنا، نتایج قرعه نمایندگان کشورمان که از امروز (آدینه) به مصاف حریفان خود می فرایند به توضیح زیر است:

آزاد و فرنگی کاران ایران حریفان خود را شناختند

کشتی فرنگی:

در وزن 55 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند سجاد عباس پور در دور نخست به مصاف بایراکتار از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان مخرتچیان از ارمنستان و بهرام اف از ازبکستان مبارزه خواهد نمود.

در وزن 72 کیلوگرم که 14 کشتی گیر حضور دارند محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف آمویان از ارمنستان می رود و در دور بعد با برنده مبارزه میان ولادیسلاو کراوچنکو و آن دری کولیک از اوکراین می رود.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی در دور اول با قرعه استراحت روبروست و در دور دوم به مصاف توردیف از ازبکستان می رود. در این وزن 18 کشتی گیر شرکت نموده اند.

کشتی آزاد:

در وزن 57 کیلوگرم که 26 نفر شرکت نموده اند، علی قلی زادگان در ملاقات نخست با شاوکاتوف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم با برنده کشتی میان امیرارسلان اف از آذربایجان و گوتسولیاک از اوکراین می رود.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف بوخورس از الجزایر می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده ملاقات میان آشیروف از آذربایجان و برواشویلی از گرجستان می رود. در این وزن 41 نفر شرکت نموده اند.

در وزن 86 کیلوگرم که 31 کشتی گیر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف گوجن از ترکیه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان زاکاریف و دودایف از اوکراین ملاقات خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1422

به "آزاد و فرنگی کاران ایران حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزاد و فرنگی کاران ایران حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید