شروع پروازهای ایران به مقصد اروپا

به گزارش مجله آرنا، هواپیمایی هما در اطلاعیه ای اطلاع داد که پروازهای برنامه ای خود را دوباره به فرودگاه آمستردام در هلند از روز پنج شنبه برقرار می نماید.

شروع پروازهای ایران به مقصد اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اسفند ماه سال گذشته بود که همه گیری ویروس کرونا در دنیا، عامل اصلی محدودیت های پروازی ایران ایر به کشورهای اروپایی شد؛ از آن روز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در کوشش برای کسب مجوز تنها توانست پروازهایی به ایتالیا، اسپانیا و اتریش داشته باشد، امروز اما اطلاع داد که یک مقصد اروپایی جدید برای پرواز به اروپا را دریافت نموده است.

روابط عمومی هما، درباره جزییات این پرواز نوشت: پرواز به هلند با کسب مجوز از وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، روزهای پنج شنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه آمستردام انجام می گردد.

براساس مجوز صادر شده، شهروندان کشور هلند، دارندگان کارت اقامت، ویزای بلند مدت و افرادی که ویزای (MVV)تایپ D دارند، شهروندان اتحادیه اروپا، انگلیس و سوئیس، دپیلمات ها، اعضای سازمان های بین المللی، سازمان های بشر محبت آمیز و پرسنل نظامی، دیپلمات هایی که از وزارت امور خارجه ایران نامه ای مبنی بر شروع فعالیت در کشور هلند داشته باشند، کادر بهداشت و درمان، پرسنل بخش حمل ونقل کالا و کارگران مرزی، می توانند به هلند مسافرت نمایند.

همچنین افرادی که به دلایل غیرمترقبه خانوادگی احتیاج به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات دلایل خود را ارائه نمایند، افرادی که به دلایل فوریتی یا مسائل بشر محبت آمیز احتیاج به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات مربوطه را ارائه نمایند؛مسافران تراتزیت که دارای بلیت تایید شده باشند در همان روز در راستا دوم می توانند به هلند مسافرت نمایند.

پروازهای برنامه ای هما در ساعت 8 و 45 دقیقه روزهای پنج شنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام و در ساعت 12 به وقت محلی وارد فرودگاه آمستردام می گردد.

روابط عمومی هما توضیخ داد:این پرواز، همان روز در ساعت 14 به وقت محلی فرودگاه آمستردام را ترک و در ساعت 21 و 55 دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) می گردد.

هموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 46621888 تماس گرفته و جهت تهیه بلیت به دفاتر هما در تهران و آمستردام مراجعه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 946

به "شروع پروازهای ایران به مقصد اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پروازهای ایران به مقصد اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید