استراتژی نساجی سخت کوشی برای پیروزی است

به گزارش مجله آرنا، وحید فاضلی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش نساجی مازندران برابر مهمانش تراکتور تبریز گفت: ما نساجی و تنها نماینده شمال و به خصوص مازندران در لیگ برتر هستیم و با این ذهنیت وارد بازی می شویم که تا ثانیه آخر سخت کوش باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

استراتژی نساجی سخت کوشی برای پیروزی است

وی اضافه نمود: تیم فوتبال تراکتور، تیم بزرگی است و ستاره های زیادی دارد و از کادر فنی وسر مربی خوبی نیز بهره می برد.

قدربزرگان فوتبال را بدانیم

سرمربی تیم نساجی مازندران، در بخشی از این نشست خبری با تسلیت درگذشت استاد محمود یاوری به خانواده او و جامعه فوتبال ایران، اظهار کرد: امیدوارم قدر بزرگترهای و پیشکسوتان خود در فوتبال را بدانیم.

تست کرونای اعضای نساجی منفی بود

فاضلی درخصوص شرایط تیمش برای بازی روز پنجشنبه برابر تراکتور تبریز گفت: خدا را شکر بازیکن مصدوم و یا محروم برای بازی فردا نداریم و با همه نفرات به میدان خواهیم رفت.

وی اضافه نمود: نتیجه تست کرونای همه اعضای تیم نساجی نیز منفی بود و با یک شرایط خوب فردا بازی خواهیم کرد.

دروازبان نساجی آینده فوتبال ایران است

سرمربی تیم نساجی مازندران در پرسش یکی از سوالات مجله آرنا که درخصوص نیمامیرزازاد دروازه بان این تیم پرسید، گفت: نیما میرزازاد در بازی قبلی برابر آلومینیوم اراک درون دروازه بوده و من اعتقاد کامل به او دارم.

فاضلی اضافه نمود: به نظر من میرزازاد می تواند آینده فوتبال ایران باشد، او در جام جهانی جوانان بازی نموده و حتی می تواند در جام جهانی هم برای تیم ملی بازی کند، اگر قدر خودش را بداند.

وی ادامه داد: البته نساجی در پست دروازه، مهرداد طهماسبی باتجربه و حسین خطیر را هم دارد و جای نگرانی از این بابت در این فصل نداریم.

عدم نتیجه گیری را پای داوران نگذاریم

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین به پرسش دیگری درخصوص انتخاب داوران برای بازی های این فصل که با اعتراض بعضی باشگاه ها روبرو شده بود، نیز واکنش جالبی نشان داد و گفت: اعتقاد دارم که فضا برای داوری ما درست گردد نه اینکه با جنجال داوری ها را تحت تأثیر قرار دهیم.

فاضلی اضافه نمود: برای نهادینه شدن این فلسفه حداقل خودم در باشگاه نساجی سعی می کنم به اندازه خودم یاری کنم، چرا که من پیرو این مکتب هستم و معتقدم که نباید برای اینکه نتیجه بگیریم داور را تحت تأثیر قرار دهیم.

به گزارش مجله آرنا، ملاقات تیم های نساجی مازندران و تراکتور تبریز در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16:10 عصر پنجشنبه در استادیوم شهیدوطنی قائمشهر برگزار می گردد.

در هفته نخست این رقابتها، تیم نساجی مازندران در بازی بیرون از خانه در اراک برابر میزبانش با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و تیم تراکتورتبریز هم در خانه برابر تیم نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1245

به "استراتژی نساجی سخت کوشی برای پیروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژی نساجی سخت کوشی برای پیروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید