اولین دستگاه خانگی باغبانی رونمایی می گردد

به گزارش مجله آرنا به نقل از سی نت، شرکت ال جی میخواهد در 2020 میلادی گجتی بزرگ برای پرورش گیاهان در فضاهای سربسته عرضه کند. این شرکت اعلام نموده دستگاه باغبانی فضای سرپوشیده به نام LG Harvester را در نمایشگاه CES2020 به نمایش بگذارد.

اولین دستگاه خانگی باغبانی رونمایی می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

این دستگاه که شبیه یخچال است نور، دما و آب را کنترل می نماید تا بهترین محیط برای باغبانی را در آشپزخانه فراهم کند. یک سیستم ذخیره آب غیر گردشی مقدار مناسبی از آب را برای هر نوعی گیاه منتشر و از رشد جلبک جلوگیری می نماید.

در این دستگاه ماژول های انعطاف پذیر شرایط ایده آل رشد گیاه در هوای آزاد را شبیه سازی می نمایند. این ماژول ها چراغ های ال ای دی ، جریان هوای تنظیم شده و سیستم مدیریت آب هستند.

دستگاه مذکور مجهز به یک اپلیکیشن نظارتی است که در هر زمانی از باغچه سر پوشیده مراقبت می نماید. علاوه بر آن دستگاه دارای بسته هایی تعیین است که در آنها یک دانه همراه کود وجود دارد. دستگاه باغبانی خانگی ال جی توانایی نگهداری از حداکثر 24 بسته دانه را دارد که برای یک خانواده چهار نفره کافی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 569

به "اولین دستگاه خانگی باغبانی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اولین دستگاه خانگی باغبانی رونمایی می گردد" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دستگاه خانگی باغبانی رونمایی می گردد"

1 دیدگاه

4 مهر 1401

فوق العادس.
وارد ایران شده

پاسخ به حسین
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید