بازسازی خانه: ببینید؛ بازی ترسناک P.T در هیلو اینفینیت بازسازی شد

به گزارش مجله آرنا، بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) عرضه طولانی مدتی داشت. در اصل بخش های مختلف بازی در بازه های زمانی مختلف عرضه شده و همین باعث شده که همچنان اخبار زیادی از اینفنیت منتشر شوند. یکی از حالت هایی که قرار بود به بازی هیلو اینفنینت اضافه گردد بخش فورج (Forge) بود. این حالت هنوز در دسترس کاربران قرار ندارد اما بعضی از افراد توانستند به آن دست پیدا نمایند.

بازسازی خانه: ببینید؛ بازی ترسناک P.T در هیلو اینفینیت بازسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حالت فورج به این صورت است که بازیکنان می توانند نقشه و بازی را طبق سلیقه خود ساخته و آن را به اشتراک بگذارند. این حالت برای اولین بار به وسیله شرکت بانجی (Bungie) در هیلو 3 نهاده شد. پس از آن ما در هیلو 5 هم شاهد این حالت بودیم. حال این حالت دوباره به مجموعه هیلو بازگشته است. کاربرانی که به ابزار حالت فورج دسترسی داشتند توانستند موارد عجیبی را با استفاده از آن بسازند. یکی از موارد جالب ساخته شده حالت پی تی (.P.T) است.

سازنده حالت پی تی به برترین نحو آن را ساخته است. اگر با پی تی آشنایی ندارید، این بازی یکی از عناوین به شدت ترسناک بوده که نتوانست به عرضه رسمی برسد. با اینحال نمونه آزمایشی آن به شدت ترسناک بوده و تماشا یک اسپارتان (Spartan) در آن شرایط جالب به نظر می رسد. عرضه حالت پی تی نشانگر آزاد عمل بسیار زیاد بازیکنان در حالت فورج است. موتور هیلو اینفینیت بسیار پیشرفته بوده و بازیکنان می توانند بازی های زیادی را طراحی نمایند.

ساخت حالت پی تی نشان می دهد که بازیکنان می توانند از چارچوب ظاهری هیلو هم خارج شوند. سازنده حالت پی تی گفته که تمام کوشش خود را خواهد نمود تا به برترین نحو آن را بسازد. با اینحال یاد بازی از بین رفته کونامی نیز زنده خواهد ماند. حالت فورج آزادی عمل بسیار زیادی را به کاربران می دهد. به این معنا که بازیکنان می توانند مقدار موارد موجود در یک نقشه را کامل تغییر داده و یک نقشه تازه طراحی نمایند.

در حالت فورج حتی حالت تلفیق چند وسیله نقلیه و اسلحه هم وجود دارد. چیزی که باعث می گردد با کمی خلاقیت حالت های بسیار جالبی در این بخش از بازی ساخته گردد. در حال حاضر فورج در دسترس افراد عادی قرار ندارد. به طور کلی دسترسی به آن هم سخت بوده و ارزش این را ندارد که 343 شما را به طور کامل از تجربه هیلو اینفینیت منع کند. با توجه به اینکه دسترسی به این حالت ممکن شده است، به زودی شاهد عرضه رسمی آن خواهیم بود.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2036

به "بازسازی خانه: ببینید؛ بازی ترسناک P.T در هیلو اینفینیت بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: ببینید؛ بازی ترسناک P.T در هیلو اینفینیت بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید