بررسی فنی خودرو الکتریکی بائوجون

به گزارش مجله آرنا، بائوجون که به عنوان یکی از برندهای جنرال موتورز در هفته های اخیر فعال تر از هر زمان دیگری شده اولین تصاویر از جدیدترین محصول خود برای بازار چین را منتشر کرده است.

بررسی فنی خودرو الکتریکی بائوجون

به گزارش خبرنگار، بائوجون که به عنوان یکی از برند های جنرال موتورز در هفته های اخیر فعال تر از هر زمان دیگری شده اولین تصاویر از جدیدترین محصول خود برای بازار چین را منتشر کرده است.

این خودروی مینی که فعلاً بدون نام است از زبان طراحی جدید بائوجون سود برده و بسیار جذاب تر از خودرو های E100 و E200 الکتریکی با ابعاد مشابه به نظر می رسد.

از جمله ویژگی های طراحی کلیدی این خودروی دو نفره و الکتریکی می توان به طراحی جداگانه بدنه متمایز شده با بدنه ای دو رنگ و همچنین شکل متمایز سپر جلو اشاره کرد. بائوجون می گوید نمای جلوی این خودرو از الگوی موج های رادار الهام گرفته و بنابراین به راحتی می توان آن را تشخیص داد.

دیگر ویژگی های جالب بدنه عبارت اند از طراحی تخت بخش پایینی درب ها که از متریال مقاوم در برابر خراش ساخته شده اند. دستگیره های درب پنهان شده و طراحی متفاوت رینگ ها نیز جزو موارد جالب این خودرو هستند. گفته می شود این دو ویژگی یاد شده باعث کاهش مقاومت در برابر باد می شوند که یک مزیت کلیدی برای هر خودروی الکتریکی محسوب می شود.

بائوجون اشاره ای به زمان عرضه این خودروی الکتریکی جدید نداشته، اما گفته که این محصول باعث تکمیل دو نمونه کنونی E100 و E200 می شود. اطلاعاتی از قوای محرکه خودرو هم منتشر نشده است.

هنوز تعیین نیست که آیا این خودرو با بائوجون E200 ارتباط دارد یا خیر. E200 حداکثر برد 270 کیلومتری داشته، اما خب واضح است که محدوده حرکتی آن در دنیای واقعی کمتر از این میزان است.

بائوجون می گوید همچنان به معرفی خودرو هایی با قوای محرکه جدید ادامه خواهد داد و درعین حال راه چاره های حمل ونقل بیشتری را برای مصرف کنندگان چینی معرفی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 541

به "بررسی فنی خودرو الکتریکی بائوجون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی فنی خودرو الکتریکی بائوجون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید