بوندس لیگا، صعود لایپزیگ به صدر جدول با یک پیروزی آسان در خانه فرایبورگ

به گزارش مجله آرنا، دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال آلمان با پیروزی خارج از خانه تیم لایپزیگ و صعود این تیم به صدر جدول ادامه یافت.

بوندس لیگا، صعود لایپزیگ به صدر جدول با یک پیروزی آسان در خانه فرایبورگ

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش مجله آرنا، در دومین روز از هفته بیست و چهارم بوندس لیگای آلمان، امشب (شنبه) 5 ملاقات همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار گردید که در مهمترین آنها، لایپزیگ تیم دوم جدول رده بندی میزبان خود تیم فرایبورگ را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و به لطف این پیروزی 53 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول صعود کرد.

در این ملاقات انکونکو در دقیقه 41، الکساندر سورلوس در دقیقه 64 و امیل فورسبرگ در دقیقه 79 گلزنی کردند تا لایپزیگ شانزدهمین پیروزی اش را کسب کرد. فرایبورگ هم با قبول هشتمین شکستش با 34 امتیاز فعلاً در رده هشتم جدول باقی ماند.

در دیگر بازی مهم امشب بوندس لیگا، مصاف خانگی تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ برابر بایرلورکوزن با پیروزی یک بر صفر لورکوزن سرانجام یافت. تنها گل این بازی را پاتریک شیک در دقیقه 76 برای تیم میهمان به ثمر رساند.

با این نتیجه لورکوزن یازدهمین پیروزی اش را جشن گرفت و با 40 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد. مونشن گلادباخ هم که برای هفتمین بار در این فصل تن به شکست داد، با 33 امتیاز در رده دهم باقی ماند.

در سه بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

اینتراخت فرانکفورت یک - اشتوتگارت یک

هوفنهایم 2 - ولفسبورگ یک

هرتابرلین 2 - آگزبورگ یک

در آخرین ملاقات امشب بوندس لیگا که حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم بوندس لیگا هم هست، از ساعت 21 به وقت تهران تیم های فوتبال بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در استادیوم آلیانتس شهر مونیخ نبرد موسوم به در کلاسیکر را برگزار خواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی مجله آرنا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1400 بروزرسانی: 10 فروردین 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1443

به "بوندس لیگا، صعود لایپزیگ به صدر جدول با یک پیروزی آسان در خانه فرایبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، صعود لایپزیگ به صدر جدول با یک پیروزی آسان در خانه فرایبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید