بی اخلاقی ها علیه پرسپولیس از مرز گذشته است

به گزارش مجله آرنا، ابراهیم شکوری در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، ضمن اشاره به فزونی 5 بر صفر سرخپوشان مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: در ابتدای کلام، عید سعید قربان را به مردم شریف کشورم تبریک می گویم و بعلاوه باعث افتخار و خوشحالی است که بابت فزونی پرگل تیم مان در این هفته، تبریک جداگانه برای طرفداران پرسپولیس داشته باشم. ثبت 5 گل در یک بازی، شخصیت بلندپروازانه پرسپولیس را نمایان کرد و باید به چنین تیم قدرتمندی افتخار کنیم.

بی اخلاقی ها علیه پرسپولیس از مرز گذشته است

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: یک بازی روان و یکدست را شاهد بودیم که فرایند تاکتیکی بی نقص و بدون اشتباهی داشت. بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود و سرشار از انگیزه مقابل ماشین سازی به میدان رفتند و علیرغم اینکه حریف بابت دریافت پاداش میلیاردی انگیزه های زیادی داشت ولی نتوانست مقابل تعصب مثال زدنی بازیکنان و دانش کادرفنی دوامی بیاورد و دست ها را به علامت تسلیم، بالا برد. این برد، یک گام دیگر ما را به سمت قهرمانی نزدیک می نماید اما هنوز کارهای زیادی داریم که باید انجام گردد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس، سپس به موضوع مهمی اشاره نمود و گفت: متاسفانه طی دو، سه ماه گذشته، سناریوسازی علیه پرسپولیس به اوج خود رسیده و قبل، حین و بعد از هر بازی شاهد مسائلی هستیم که خارج از عرف اخلاق و مرام پهلوانی است. بعضی از هر طریقی که شده، کوشش می نمایند تا احساسات بازیکنان پرسپولیس را برانگیزند و آنها را وادار به واکنش نمایند؛ سپس فیلم هایی در فضای مجازی منتشر می گردد که صحت و سقم آن با توجه به نرم افزارهای پیشرفته دیجیتال، جای ابهام و سوال دارد. در این فصل، بارها چنین اتفاقی اتفاق افتاده و متاسفانه شاهد بی اخلاقی محض در فوتبال کشورمان هستیم. فیلم های تقطیع شده را در فضای مجازی منتشر می نمایند که در آن حتی معین نیست چه اتفاقی افتاده و چه عواملی باعث رقم خوردن این مسائل است.

شکوری اضافه نمود: از اواسط این فصل که فشارها روی پرسپولیس به بالاترین حد خود رسید، در همه مصاحبه ها و بیانیه های رسمی از مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته انضباطی و البته کمیته اخلاق درخواست کردیم نظارت و تحقیق بیشتری روی فرایند اتفاقات علیه پرسپولیس داشته باشند. بارها نامه ارسال کردیم و به صورت غیررسمی و تماس های مستقیم خواستیم تا نسبت به مسائل پشت پرده و سناریوسازی علیه پرسپولیس ورود نمایند تا فضای فوتبال کنترل گردد. بار دیگر از همه مسئولان فدراسیون فوتبال می خواهیم وارد عمل شوند و به صورت جدی با عاملان این اتفاقات برخورد نمایند. افراد به راحتی به خودشان اجازه توهین به بازیکنان ما در استادیوم ها، خیابان ها و فضای مجازی را می دهند اما این تیم ماست که همواره در خطر قرار می گیرد. کمیته اخلاق و انضباطی نه تنها امروز، بلکه باید از یکسال و نیم قبل، همه اتفاقات را بار دیگر مورد آنالیز قرار بدهند و در خصوص همه درگیری ها و مسائل جنجال ساز، رای صادر نمایند.

شکوری اضافه نمود: باشگاه پرسپولیس در پی رعایت اصول اخلاقی است. حتی یکبار هم درگیری و جنجالی را پیدا نمی کنید که ما آغازگر آن باشیم. هرگز در پی تخریب سایر تیم ها نرفتیم چون به اصول پهلوانی، پایبند هستیم؛ ولی بعضی بی اخلاقی ها از حد و مرز خود گذشته و نیازمند آن است که افراد دارای صلاحیت در فوتبال ایران و حتی نهادهای ذیربط خارج از فوتبال نسبت به آن واکنش نشان داده و واقعیت ها را برای مردم شرح دهند.

معاون ورزشی و اجرایی باشگاه پرسپولیس در نهایت اسم کرد: از طرفداران عزیز و متعصب پرسپولیس تشکر می کنم. آنها تمام انرژی خود را صرف حمایت از تیم نموده اند و شایسته برترین تقدیرها هستند. با توجه به اینکه کلیه فضاهای درآمدزایی از گذشته در اختیار کارگزار قرار گرفته است، کوشش کردیم تا برترین امکانات را در اختیارشان قرار دهیم و حتی در حال تحقیق برای ایجاد فضاهای درآمدزایی با یاری طرفداران داخل و خارج از کشور هستیم تا نگرانی آنها بابت مسائل اقتصادی باشگاه را به حداقل برسانیم. انشاا... در انتها این فصل، همه در کنار یکدیگر، جشنی تاریخی برگزار کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1664

به "بی اخلاقی ها علیه پرسپولیس از مرز گذشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اخلاقی ها علیه پرسپولیس از مرز گذشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید