تور ارزان سیشل: تور مجازی مجمع الجزایر سیشل، بهشتی در شرق آفریقا

به گزارش مجله آرنا، مجمع الجزایر سیشل، بهشتی در شرق آفریقا است. با بازدید از آن می توانید از منظره ها بی بدیل دریا، درختان گرمسیری و گونه های دریایی نادر در کنار هم لذت ببرید.

تور ارزان سیشل: تور مجازی مجمع الجزایر سیشل، بهشتی در شرق آفریقا

برای دیدن بهشت روی زمین، با تور ارزان سیشل از زیباترین جزیره دنیا دیدن کنید و سفری همچون ماه عسل را تجربه کنید..

کشور سیشل (Seychelles)، مجمع الجزایری در شرق آفریقا یا اقیانوس هند است. این مجمع الجزایر در تمام مدت سال دمای متعادل و مطلوبی دارد. میانگین دمای این جزایر در ماه های تابستان 29 درجه سانتی گراد است و در ماه های سرد سال تنها چند درجه کاهش پیدا می نماید.

این جزایر با اقلیم معتدل، سواحل بسیار زیبا و باشکوه و چشم انداز ها تماشای از مدت ها پیش تا به امروز گردشگران زیادی را مجذوب خود نموده اند. بازدیدکنندگان این جزایر از سال 1971 با ایجاد فرودگاهی بین المللی در یکی از آن ها افزایش یافتند و تعداد آن ها در اواخر قرن 20 به 116 هزار نفر و در سال 2015، به 230 هزار نفر در سال رسید؛ البته با افزایش تعداد گردشگران، دولت این کشور به طور جدی کوشش خود را برای حفظ موقعیت طبیعی جزایر شروع کرد و از آن موقع، هرگونه فعالیتی فارغ از ماهیت تجاری آن، نباید با اصول حفاظت از محیط زیست در تضاد باشد.

اقدام های محافظتی دولت سیشل از مدتی پیش شروع شده است و دانشمندان نیز مدت کوتاهی پس از شروع این فعالیت ها، ظرفیت گردشگری واقعی این جزایر را در حدود 150 هزار نفر در سال اعلام کردند. تمام اقامتگاه ها نیز در راستای حفاظت از محیط زیست جزایر، پذیرش مسافران و گردشگران را محدود کردند. از سوی دیگر، قیمت ها نیز در این جزایر افزایش یافت و به مقصدی لوکس برای افراد مرفه تبدیل شدند. در حال حاضر، بازدیدکنندگان این جزایر می توانند در فضای کاملاً طبیعی از تعطیلات خود لذت ببرند. شما می توانید با استفاده از تور مجازی از نقاط مختلف مجمع الجزایر سیشل بدون آسیب زدن به آن ها تماشا کنید. مجمع الجزایر سیشل از 115 جزیره تشکیل شده است و از بین آن ها تنها 33 جزیره مسکونی هستند. بعضی از این جزایر متشکل از سنگ گرانیت و تعداد بسیار زیادی از آن ها مرجانی هستند.

لادیگ (La Digue) با وسعت 10 کیلومتر مربع، چهارمین جزیره گرانیتی بزرگ مجمع الجزایر سیشل محسوب می شود و چند هتل و ذخیره گاه وِو نَچرال (Veuve Nature Reserve) در آن قرار گرفته است. جذابیت این سواحل به واسطه صخره های گرانیتی است که سر از آب بیرون آورده اند و چهره ای غیرمعمول و عجیب به خط ساحلی بخشیده اند. ساحل کوچک، مرموز و فاقد پوشش گیاهی انس مرون (Anse Marron) که تنها 10 در 3 متر است، یکی از این صخره های گرانیتی محسوب می شود. ساحل گرند آنس (Grand Anse) با ابعاد 450 در 220 متر کمی بزرگ تر و برخلاف ساحل قبلی پذیرای گردشگران زیادی است..

ساحل انس سورس دارژان (Anse Source dArgent) برخلاف دو ساحل قبلی با ابعاد 1100 در 20 متر ساحل بسیار بزرگی محسوب می شود و به علت وجود دیواره مرجانی جذابیت بسیار بیشتری هم نسبت به آن ها دارد.

در ساحل آنس کوکو (Anse Cocos) که فاصله چندان زیادی با آنس سورس دارژان ندارد، می توانید چشم انداز کاملاً متفاوتی ببینید که با تمام آنچه در مجمع الجزایر سیشل می بینید، تفاوت دارد. در این ساحل چند ساختمان متروکه وجود دارد که متعلق به زمانی هستند که گردشگری در مجمع الجزایر سیشل وجود نداشته و نارگیل مهم ترین کالای صادراتی آن ها بوده است. آب فیروزه ای اطراف جزیره، پوشش گیاهی انبوه و ظاهر متروکه آن در کنار هم چشم انداز ها فوق العاده ای را به وجود آورده اند.

جزیره پراسلین (Praslin) دومین جزیره بزرگ از این مجمع الجزایر محسوب می شود. سواحل این جزیره در کنار هم، آن را به یکی از زیباترین جزیره در میان سایر جزیره ها تبدیل نموده اند. ساحل انس جورجِت (Anse Georgette) و جزیره سنت پیر (St. Pierre) زیباترین نقاط پراسلین محسوب و در اغلب اوقات برای تبلیغ مجمع الجزایر از تصاویر این جزیره استفاده می شود.

ساحل کوت دور (Cote dOr) معروف ترین ساحل پراسلین است که به جرئت می توان گفت یکی از زیباترین سواحل این جزیره نیز به شمارمی رود و فاصله چندانی با هتل مَنگو (Mango lodge) ندارد. واژه Mango در زبان انگلیسی به معنی انبه است و به علت اینکه اقامتگاه در میان جنگلی از درختان انبه قرار گرفته است، این نام برای آن انتخاب شده است. با اقامت در این اقامتگاه می توانید چشم انداز ای بی نظیر از دریا و درختان گرمسیری را در کنار یکدیگر ببینید.

در شمال جزیره پراسلین جزیره گرانیتی کوچکی بنام کیوریز (Curieuse) قرار گرفته است که در آن می توانید از استراحت در ساحل و غواصی لذت ببرید؛ اما آنچه باعث معروفیت این جزیره شده، طبیعت آن است. کیوریز سکونتگاه 500 لاک پشت بزرگ محسوب می شود و هرسال تعداد زیادی از لاک پشت های پوزه عقابی برای تخم گذاری به این جزیره می آیند. لاک پشت ها پس از تخم گذاری و پنهان کردن آن ها در زیر شن ها به دریا بازمی شود و چند ماه بعد بچه لاک پشت ها پس از آن که سر از تخم بیرون آوردند، بلافاصله دل به دریا می زنند.در یکی از سواحل این جزیره به نام آنس پاپای (Anse Papaie) می توانید این چشم انداز را که حقیقت یکی از معجزه های زندگی است، از نزدیک مشاهده کنید. علاوه بر این هم آب های اطراف کیوریز و هم خود جزیره محل زندگی جانوران نادری است و کل جزیره ذخیره گاهی طبیعی محسوب می شود. مطالب روزانه مجله آرنا با موضوع تور مجازی را از دست ندهید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1901

به "تور ارزان سیشل: تور مجازی مجمع الجزایر سیشل، بهشتی در شرق آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سیشل: تور مجازی مجمع الجزایر سیشل، بهشتی در شرق آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید