توهم آتشین خیانت

به گزارش مجله آرنا، پسر جوان که به تصور خیانت، زن جوانی را به آتش کشیده و مرگ او را رقم زده بود، تسلیم ماموران شد. متهم در تحقیقات مدعی شد ناخواسته باعث مرگ مقتول شده است.

توهم آتشین خیانت

به گزارش گروه حوادث مجله آرنا، رسیدگی به این پرونده جنایی با گزارش آتش سوزی مرگبار به پلیس غرب استان تهران شروع شد.

ماموران با حضور در محل متوجه شدند ، زن جوانی در یکی از آپارتمان های ساختمان به شدت سوخته و کوشش همسایه ها برای نجات او بی نتیجه مانده بود.

آنالیز های پلیس نشان داد ، پسر جوانی به نام شاهین این خانه را اجاره نموده و با زنی جوان در آنجا زندگی می کرد. آنها در چند روز گذشته چند بار با هم درگیر شده و همسایه ها صدایشان را شنیده بودند .

شب حادثه، شاهین مقابل خانه یکی از همسایه ها می رود و از او می خواهد برای یاری به زن جوان به خانه اش برود و بعد هم ساختمان را ترک می نماید. همسایه ها هم با ورود به خانه با پیکر سوخته زن جوان به نام مهناز رو به رو شده و ماجرا را به پلیس و اورژانس خبر می دهند.

تحقیقات ادامه داشت تا این که پسر جوان با مراجعه به ماموران گفت : می خواهد واقعیت را بگوید.

او در تشریح ماجرا گفت: مهناز بعد از جدایی از همسرش از سوی خانواده اش طرد شد. وقتی شرایط او را دیدم ، خانه ای اجاره نموده و به او گفتم در آنجا زندگی کند. گاهی هم به او سر می زدم و اگر خریدی داشت برایش انجام می دادم. مدتی بعد به علت ارتکاب جرمی از سوی پلیس دستگیر و وقتی آزاد شدم، حس کردم رفتار مهناز تغییر نموده است. به ماجرا مشکوک شده و بعد از آنالیز ارتباطات مهناز متوجه شدم در این مدت که در زندان بودم، چند بار با یکی از دوستانم به نام میثم دیدار داشته و با او بیرون رفته است.

سراغ میثم رفتم که او منکر این ارتباط شد و ادعا کرد متوهم شده ام و هیچ رابطه ای بین او و مهناز نیست. حس این که آنها به من دروغ می گویند آزارم می داد. شب حادثه سر این موضوع با مهناز درگیر شدم که او خودش را به بالکن خانه رساند و تهدید کرد خودش را به پایین پرت می نماید . بعد هم روی خودش بنزین ریخت و تهدید کرد خود را آتش می زند. من هم کنار او فندک زدم تا بفهمد از تهدیدهایش نترسیدم که ناگهان شعله ور شد. ترسیدم و کوشش هایم برای خاموش کردن او بی نتیجه ماند. من قصد آتش زدن او را نداشتم و به همین علت خودم را تسلیم کردم.

گروه حوادث روزنامه مجله آرنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1647

به "توهم آتشین خیانت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توهم آتشین خیانت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید