جان گرفتن بزرگترین طرح گردشگری چابهار پس از 2 سال وقفه

به گزارش مجله آرنا، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، جان گرفتن بزرگترین طرح گردشگری چابهار پس از 2 سال وقفه صورت پذیرفت.

جان گرفتن بزرگترین طرح گردشگری چابهار پس از 2 سال وقفه

درویش بلوچ نیا گفت: همت، کوشش و همراهی دولت مردمی سبب شده تا طرح بزرگ گرشگری مجددا پس از وقفه حدود 2 ساله جان گرفته و امید را در دل بقیه افراد بومی سرمایه گذار زنده کند.

وی اضافه کرد: طی چند ماه اخیر تمامی تجهیزات و وسایل مورد احتیاج به وسیله سرمایه گذار خریداری و با سرعت در حال کار است و امیدواریم بزودی بخشهایی از این طرح آماده خدمات رسانی به مردم گردد.

شهردار چابهار اعلام کرد: این طرح با مشارکت شهرداری در زمینی به مساحت 2 هکتار با مجموع زیربنای 15 هزار مترمربع و سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی بخش خصوصی شامل امکانات رفاهی، رستوران، پارکهای آبی، هتل، امکانات مناسب برای برگزاری رقابتهای ورزشی و اسکان تیم های ورزشی، جایگاه سوخت و سوئیت های اقامتی، تفریحی و ورزشی است.

وی ادامه داد: طی 2 سال گذشته این طرح گردشگری به وسیله شهرداری به بخض خصوصی واگذار شد ولی پیشرفتی تا به امروز نداشته که با حمایت های ویژه دولت در امسال از پیشرفت خوبی برخوردار است.

طراح و مشاور پروژه خدماتی و گردشگری چابهار نیز گفت: علاوه بر ایجاد امکانات رفاهی و پذیرایی، قسمتهای اداری، سالن اجتماعات، مجموعه خدماتی، 50 واحد هتل آپارتمان سوئیت، مجموعه ورزشی و استخر با استانداردهای برگزاری رقابتهای ورزشی بین المللی در مقیاس قهرمانی بزرگ در حال ساخت است.

امید خسروی دانش با اشاره به سرویس دهی این مجتمع بزرگ گردشگری به بیش از 2 هزار نفر در زمان بهره برداری، اشتغال 100 نفر بصورت مستقیم و 200 نفر بصورت غیر مستقیم اضافه کرد: این مجموعه تمامی استانداردهای لازم را در بحث ساخت و سازها رعایت و براساس ضوابط و مقررات ملی ساختمان در حال ساخت است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2143

به "جان گرفتن بزرگترین طرح گردشگری چابهار پس از 2 سال وقفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان گرفتن بزرگترین طرح گردشگری چابهار پس از 2 سال وقفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید