طراحی لوگو: دنیای من آرمان شهری سرشار از عشق و دوستی اثر ویحک، فیلم

به گزارش مجله آرنا، تهران (پانا) - تک آهنگ و موزیک ویدیوی دنیای من از نخستین آلبوم رسمی ویحک با عنوان رویای من منتشر شد.

طراحی لوگو: دنیای من آرمان شهری سرشار از عشق و دوستی اثر ویحک، فیلم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ویحک سهراب حقیقت با نام هنری ویحک، نخستین قطعه از آلبوم رسمی خود را با مدیریت هنری و موسیقی فهام گوهری منتشر کرد و هم زمان موزیک ویدیوی این اثر به کارگردانی محمد دارایی پیش روی بینندگان و علاقه مندان موسیقی نهاده شد.

ترانه قطعه دنیای من را سوفیا رحیمی نوشت.

این قطعه در قالب موسیقی پاپ، به وسیله فهام گوهری آهنگسازی و تنظیم شده و فرزاد رضایی علاوه بر نوازندگی ساز گیتار الکتریک، وظیفه میکس و مستر کار را به صورت مشترک با فهام گوهری بر عهده داشته و بابک ریاحی پور (گیتار باس) از دیگر نوازندگان این اثر بوده است.

فهام گوهری مدیر هنری آلبوم رویای من درباره حال و هوای نخستین قطعه این آلبوم اعلام کرد: قطعه دنیای من با مفاهیمی دنیا شمول، از آرزوها، رویاها و دیدگاه های یک انسان صلح دوست صحبت می نماید و ترانه اثر؛ اندیشه های دنیای و نگاه ضد جنگ و صلح طلب دارد و منزجر از تبعیض و ترس است. ملودی این قطعه در مینور نوشته و در فضای موسیقی پاپ دهه 80 میلادی تنظیم شده و میکس و صدادهی موسیقی به گونه ای است که گویی موسیقی را در میان صحرایی بزرگ می شنوید.

این آهنگساز و تنظیم نماینده، نخستین قطعه آلبوم را اثری برای بیان صلح و دوستی خواند و اضافه کرد: خواننده با جمله رویای من دنیای بی مرزه از همان ابتدا به بیان رویاهایش می پردازد و از آرمان شهری سرشار از عشق و دوستی صحبت می نماید که در آن، جایی برای ترس و تبعیض وجود ندارد. دراین بین گروه کرال او را در بزنگاه های کلامی همراهی می نمایند. فریاد آخرین کلمه شعر این آهنگ است که خواننده به طور هوشمندانه ای، آن را در بالاترین نت ملودی خود می خواند. ساختار موسیقی به گونه ای است که خواننده تمام ترانه را به طور پیوسته اجرا می نماید و وقفه ای در بیان رویاهایش نمی اندازد.

وی در انتها درباره تفکر نوازندگی ها در این اثر گفت: شروع موسیقی با اجرای گیتار الکتریک در فضایی خلوت و با همراهی ساز ارگن بوده که به مستمع فرصتی برای توجه و تفکر می دهد. در ادامه ساز درامز، بیانگر شروع پیمودن راه و حرکت به سمت رویاهاست. در بخش انتهای، موسیقی با سولوی گیتار الکتریک دوباره به فضای پرسشگر و تفکر برانگیز بازمی گردد و نت های تکرارشونده ساز ارگن ادامه دهنده تفکراتی ست که خواننده آن را بیان نموده و آخرین نتی که از گیتار الکتریک شنیده می گردد بیانگر نهیبی برای اتفاقی مجهول و غیرمنتظره است به گونه ای که گویی موسیقی و پیغام آن همچنان ادامه دارد.

تک آهنگ و موزیک ویدیوی دنیای من از آلبوم رویای من به خوانندگی ویحک و مدیریت هنری فهام گوهری به وسیله وب سایت های معتبر موسیقی در دسترس علاقه مندان قرارگرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1826

به "طراحی لوگو: دنیای من آرمان شهری سرشار از عشق و دوستی اثر ویحک، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: دنیای من آرمان شهری سرشار از عشق و دوستی اثر ویحک، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید