دوج چارجر دیتونا SRT برقی در نمایشگاه SEMA رونمایی شد

به گزارش مجله آرنا، شرکت دوج کانسپت چارجر دیتونا SRT را اواسط ماه آگوست 2022 معرفی کرد. اکنون اما در جریان نمایشگاه SEMA 2022 لاس وگاس، این شرکت مدل به روزشده دوج چارجر دیتونا SRT برقی را در معرض نمایش علاقه مندان قرار داده است. این خودروی عضلانی تمام برقی به رنگ سه لایه استرایکر قرمز مجهز شده، سقف آن رنگی مشکی دارد و در نهایت باید به رینگ های فیبر کربنی 18 اینچی با تایرهایی با عرض 305 میلی متر ویژه درگ ریس این خودروی قدرتمند اشاره کنیم.

دوج چارجر دیتونا SRT برقی در نمایشگاه SEMA رونمایی شد

روی بدنه و درون کابین این خودرو نشان Stage 2 به چشم می خورد و این به این معنی است که این تریم استاندارد بوده و هیچ تیونینگی روی صورت نگرفته است. این خودروساز آمریکایی هم زمان با عرضه کانسپت به روزشده دوج چارجر دیتونا SRT برقی در این نمایشگاه، بعضی مشخصات فنی آن را منتشر نموده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت. در رابطه با مدل های با ساختار الکترونیکی 400 ولتی، مشتریان قادرند به دلخواه خود توان خروجی 455، 495، 535، 590، 630 و 670 اسب بخاری را برای این خودروی عضلانی برقی آمریکایی سفارش دهند.

سه مدل قدرتمندتر با ساختار الکترونیکی 800 ولتی به نام Banshee نیز برای سفارش در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت تا قدرتی بیشتر از 800 اسب بخار را ارائه دهند. این سه مدل در حقیقت به عنوان جایگزین مدل های هلکت داج چارجر روانه بازار خواهند شد. علاوه بر این گفته شده که تریم استاندارد دوج چارجر دیتونا SRT برقی دارای دو مدل 340 و 440 بوده که این اعداد طبق توان تولیدی موتورهای برقی این خودرو بر اساس کیلووات اعلام شده اند.

این شرکت خودروساز برای هر دو مدل دوج دو کیت قدرت eStage عرضه نموده که نسخه های به روزشده های آن ها را می توان با پرداخت هزینه بیشتر سفارش داد. یکی از نکات جالب دوج چارجر دیتونا SRT برقی کلید کریستالی آن بوده که در داخل داشبورد تعبیه می گردد و با باز یا بسته کردن آن عملکرد این خودرو از استیج 1 به استیج 2 و بالعکس تغییر پیدا می نماید. طبق ویدیویی که این گروه خودروساز از این خودرو منتشر نموده، دوج چارجر دیتونا SRT برقی در 9 گزینه رنگی مختلف با رینگ هایی با طرح ها مجذوب کننده روانه بازار خواهد شد.

منبع: Motor 1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2085

به "دوج چارجر دیتونا SRT برقی در نمایشگاه SEMA رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوج چارجر دیتونا SRT برقی در نمایشگاه SEMA رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید