سرعت شارژ سری گلکسی S22 می تواند بزرگ ترین نقطه ضعف آن باشد

به گزارش مجله آرنا، سامسونگ از جمله شرکت هایی است که در مقایسه با بسیاری از رقبای خود، توجه زیادی به سرعت شارژ گوشی ها نشان نمی دهد. اگرچه شرکت هایی مانند شیائومی و اوپو از مرز سرعت شارژ 100 وات عبور کرده اند، اما به نظر می رسد سرعت شارژ سری گلکسی S22 همچنان زیر 30 وات قرار گرفته است. این سه گوشی به تازگی گواهی 3C چین را دریافت کرده اند و حالا با قاطعیت می توانیم به سرعت شارژ آن ها بپردازیم.

سرعت شارژ سری گلکسی S22 می تواند بزرگ ترین نقطه ضعف آن باشد

طبق این اسناد منتشر شده، هر سه گوشی این سری با شماره مدل های SM-S9080، SM-S9060 و SM-S9010 از شارژ 25 وات پشتیبانی می کنند. این گوشی ها هم مانند سال گذشته بدون شارژر راهی بازار می شوند و EP-TA800 بار دیگر به نام شارژر استاندارد برای آن ها انتخاب شده است.

این خبر احتمالا برای طرفداران سامسونگ که چشم انتظار سرعت شارژ بیشتر بودند، بسیار ناامیدکننده است. البته باید خاطرنشان کنیم اگرچه شارژر استاندارد این گوشی ها حداکثر سرعت 25 وات را ارائه می دهد، اما شاید گوشی های سری گلکسی S22 قادر به بهره گیری از سرعت شارژ بالاتری هم باشند.

گوشی های گلکسی S20 اولترا و نوت 10 پلاس از شارژ 45 وات پشتیبانی می کنند و این یعنی سامسونگ به راحتی می تواند سرعت شارژ پرچم داران خود را افزایش دهد. ولی روی هم رفته این موضوع برای سامسونگ اهمیت زیادی ندارد و به نظر می رسد برای سری S22 هم نباید انتظار تغییر در استراتژی سامسونگ را داشته باشیم.

این اولین باری نیست که گوشی های S22 گواهی 3C چین را دریافت می کنند. مدتی قبل اسناد مربوط به این گواهی، ظرفیت باتری گوشی های این خانواده را فاش کرد. طبق این اسناد، گلکسی S22 اولترا تنها گوشی این خانواده است که مانند نسل قبلی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. به نظر می رسد دو مدل دیگر این خانواده از باتری های کوچک تری استفاده می کنند.

درباره سرعت شارژ سری گلکسی S22 چه نظری دارید؟ آیا سرعت 25 وات برای پرچم داران بسیار پایین است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1757

به "سرعت شارژ سری گلکسی S22 می تواند بزرگ ترین نقطه ضعف آن باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت شارژ سری گلکسی S22 می تواند بزرگ ترین نقطه ضعف آن باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید