سورپرایز ویژه گل محمدی برای پرسپولیس در جام حذفی!

به گزارش مجله آرنا، از اردوی سرخپوشان تهرانی خبر می رسد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است در این دیدار به برخی نفرات اصلی استراحت داده و از ذخیره ها یا کسانی که کمتر در طول فصل به میدان رفته اند استفاده کند. بنابرشنیده ها به طور قطع و یقین در این دیدار حذفی، وحید امیری و مهدی ترابی استراحت خواهند کرد. امیری ستاره 33 ساله تیم ملی در ماه های اخیر اصلا فرصت ریکاوری و استراحت نداشته و پشت سر هم برای تیم ملی و پرسپولیس به میدان رفته است.

سورپرایز ویژه گل محمدی برای پرسپولیس در جام حذفی!

آچار فرانسه خوش اخلاق فوتبال ایران در این مدت در پُست های مختلف و اغلب 90 دقیقه برای تیم ملی و باشگاهی خودش بازی کرده و شاید ویستا توربین و جام حذفی برترین فرصت برای ریکاوری باشد.

مهدی ترابی نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس نیست و بازی دادن او ریسک بزرگی برای یحیی گل محمدی به شمار میرود. جدای از این دو شنیده می شود نفرات دیگری هم در دیدار حذفی با تیم لیگ یکی استراحت خواهند کرد. اغلب بازیکنانی که در لیگ فرصت بازی پیدا نکرده اند در این دیدار به میدان می فرایند، اما ...

براساس اخبار واصله یحیی گل محمدی نمی خواهد زیادی ریسک کند چرا که ماجرای قشقایی و حذف تیم برانکو در سال 1395 به دست تیم دسته دومی را خوب به خاطر دارد. 5 سال پیش تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نخستین بازی خود در جام حذفی در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف قشقایی رفت و در خاتمه وقت های معمول به تساوی یک بر یک رسید و دو تیم در وقت های اضافه نیز نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا ضیافت پنالتی ها پیروز بازی را معین کند. در نهایت قشقایی با نتیجه هفت بر شش در ضربات پنالتی به برتری رسید و به مرحله بعد صعود کرد!

حالا یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است برخی نفرات اصلی را در زمین و برخی دیگر را روی نیمکت نشانده تا در صورت گره خوردن بازی از آن ها استفاده کند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1869

به "سورپرایز ویژه گل محمدی برای پرسپولیس در جام حذفی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز ویژه گل محمدی برای پرسپولیس در جام حذفی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید