علیرضا امینی خواهان اعمال تغییرات در موی تای شد

به گزارش مجله آرنا، شهرام عظیمی پس از انتصاب به عنوان سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی تغییرات گسترده ای در بخش های مختلف این فدراسیون ایجاد کرد. انتصاب جواد نصیری به عنوان سرپرست موی تای یکی از همین تغییرات بود که با واکنش کمیته ملی المپیک روبرو شد.

علیرضا امینی خواهان اعمال تغییرات در موی تای شد

در واقع عظیمی به توصیه دبیرکل فدراسیون جهانی و با نامه رسمی این نهاد بین المللی اقدام به انتصاب جواد نصیری کرد. در همان زمان کمیته ملی المپیک با ارسال نامه به این نهاد بین المللی و رد درخواست استفان فوکس هرگونه تغییر را منوط به انتخاب رئیس جدید فدراسیون دانسته است.

با این شرایط فدراسیون تا کنون تکلیف این رشته را معین ننموده و همچنان نصیری است که مسئولیت را برعهده دارد و تبعات نیز تاکنون لغو دو اعزام مهم بوده است.

در همین رابطه امروز شنبه نهم شهریورماه علیرضا امینی دبیر کل انجمن موی تای با ارسال نامه ای به عظیمی و اشاره به مکاتبه کمیته ملی المپیک با استفان فوکس دبیرکل فدراسیون جهانی، خواهان بازگشت درخشان نیا به راس انجمن موی تای شده است. در این نامه خطاب به عظیمی عنوان شده که در صورت توجه نکردن به نامه کمیته ملی المپیک کلیه مسئولیت های قانونی و حقوقی برعهده شما می باشد.

فدراسیون ورزشهای رزمی که پیش از این پیروز نشده بود مجوز حضور تیم ملی برای مسابقات جهانی و اعزام به تایلند را دریافت کند، هفته گذشته نیز پیروز به اعزام تیم ملی به مسابقات هنرهای رزمی نشد تا دود تصمیمات غلط به چشم جوانانی برود که مدتهاست خود را برای حضور در رقابتهای فوق آماده می نمایند.

متاسفانه دلایلی برای اعزام نشدن به کره جنوبی مطرح شد که تنها توجیه تصمیمات اشتباه و به نوعی فرار رو به جلو بود که امیدواریم وزارت ورزش در این بخش ورود نموده و برای برطرف مسائل عدیده آن اقدام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 252

به "علیرضا امینی خواهان اعمال تغییرات در موی تای شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا امینی خواهان اعمال تغییرات در موی تای شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید