لاپورتا: می خواهم دوباره رئیس بارسلونا شوم و گواردیولا را برگردانم، وجهه باشگاه در چند سال اخیر خراب شد

به گزارش مجله آرنا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا از انگیزه خود برای بازگشت به مسند ریاست این باشگاه و برگرداندن پیروز ترین سرمربی تاریخ تیم به نوکمپ اطلاع داد.

لاپورتا: می خواهم دوباره رئیس بارسلونا شوم و گواردیولا را برگردانم، وجهه باشگاه در چند سال اخیر خراب شد

به گزارش مجله آرنا، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در فاصله سال های 2003 تا 2010 خاطرنشان کرد که قصدا دارد برای انتخابات ریاست این باشگاه کاندیدا گردد.

لاپورتا در گفت و گو با شبکه TV3 اسپانیا گفت: باشگاه شرایط دراماتیکی دارد. ما در کوشش هستیم تا با ارائه بعضی پیشنهادها اوضاع را تغییر دهیم. من برای بازگشت به بارسلونا هیجان دارم. من پیش از این هم رئیس باشگاه بوده ام و بی صبرانه منتظرم که کارم در بارسلونا را از سر بگیرم. می خواهم دوره ای را در تاریخ باشگاه ثبت کنم که در آن تعدادی از بازیکنانی که در دوره قبل ریاست من چند سالی در بارسلونا بازی کردند حضور خواهند داشت. وجهه سازمانی باشگاه باید تغییر کند چون وجهه آن در سال های اخیر لطمه خورده است.

لاپورتا که سال 2008 پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی بارسلونا استخدام کرد و یک سال بعد با او شِش گانه تاریخی را برد، درباره احتمال بازگشت این مرد کاتالان به نوکمپ در صورت پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه گفت: من دوست دارم که گواردیولا را برگردانم اما او الان سرمربی منچسترسیتی است و خودش باید تصمیم بگیرد. پپ برای بارسلونا شخصیت مهمی است و بسیاری از کاتالان ها دوست دارند او دوباره مربی تیم گردد. در فرصت مناسب من با کسی که فکر می کنم باید از سال 2021 به بعد سرمربی بارسلونا باشد، صحبت خواهم کرد.

ژاوی هرناندس هافبک سابق بارسلونا یکی از گزینه های راهنمایی این تیم در تابستان سال گذشته بود اما او پیشنهاد باشگاه را رد کرد. با این حال او هنوز هم جزو گزینه های راهنمایی بارسلونا محسوب می گردد.

لاپورتا در این باره هم گفت: ژاوی باید تصمیم بگیرد که چه زمانی برای مربیگری او در بارسلونا مناسب است. ما باید در سال 2021 تصمیم بگیریم اما در آن موقع هنوز بازیکنانی در تیم هستند که زمانی هم تیمی ژاوی بودند و به همین دلیل فرماندهی کردن آنها کار آسانی نخواهد بود. با این حال باید بگویم که ژاوی انسان صاف و صادقی است و دانش فراوانی از فوتبال دارد. او تصمیم درست را خواهد گرفت و دیر یا زد سرمربی بارسلونا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 949

به "لاپورتا: می خواهم دوباره رئیس بارسلونا شوم و گواردیولا را برگردانم، وجهه باشگاه در چند سال اخیر خراب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاپورتا: می خواهم دوباره رئیس بارسلونا شوم و گواردیولا را برگردانم، وجهه باشگاه در چند سال اخیر خراب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید