لایک استوری خصوصی؛ ویژگی نو اینستاگرام!

به گزارش مجله آرنا، آدام موسری، مدیر اینستاگرام در توییتر خاطرنشان کرد که اینستاگرام در حال معرفی ویژگی جدیدی به نام لایک استوری بصورت خصوصی است که به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد بدون ارسال پیغام مستقیم به نویسنده استوری، آن استوری را لایک نمایند.

لایک استوری خصوصی؛ ویژگی نو اینستاگرام!

به گزارش مجله آرنا، با استفاده از این ویژگی می توانید بدون ارسال Direct message به افراد، استوری آن ها را لایک کنید. پیش از قابلیت لایک استوری خصوصی، برای پاسخ دادن به یک استوری، فقط می توانستید یک پیغام مستقیم یا یک ایموجی واکنش برای صاحب استوری ارسال کنید و وقتی به استوری کسی واکنش نشان می دادید، همواره پاسخی را در صندوق پیغام های شخصی خود دریافت می کردید.

کاربرانی که قابلیت لایک استوری را دارند، اکنون در هنگام مشاهده استوری یک شخص، نماد یک قلب تازه دربین قسمت ارسال پیغام و هواپیمای کاغذی کوچک مشاهده می نمایند که اگر روی آن ضربه بزنند یک لایک برای صاحب استوری ارسال می گردد و این لایک بجای دایرکت آن فرد در برگه بیننده نمایش داده می گردد.لایک هایی که برای استوری خود دریافت می کنید، خصوصی خواهند بود و فقط صاحب استوری امکان مشاهده تعداد لایک ها و اینکه چه افرادی استوری را لایک نموده اند را دارد.

برای مشاهده افرادی که استوری شما را لایک نموده اند، باید به صفحه نمایشگر آن استوری خاص بروید، در آنجا نماد قلب را در کنار هر بیننده ای که استوری شما را پسندیده است، خواهید دید. به گفته آدام موسری، ایده اینستاگرام برای ویژگی لایک استوری خصوصی این است که افراد بیشتر از استوری همدیگر حمایت نمایند و بعلاوه از شلوغ شدن دایرکت افراد جلوگیری گردد و دایرکت برای مکالمات بین افراد استفاده گردد، نه لایک کردن استوری ها.

منبع: phonearena

منبع: فرارو
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1936

به "لایک استوری خصوصی؛ ویژگی نو اینستاگرام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایک استوری خصوصی؛ ویژگی نو اینستاگرام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید