محو اتوماتیک شماره پلاک در آگهی های دیوار با هوش مصنوعی

به گزارش مجله آرنا، شماره پلاک خودرو از جمله اطلاعاتی است که انتشار عمومی آن بایستی با ملاحظاتی همراه باشد. این موضوع زمانی که بخواهید خودروی خود را برای فروش آگهی کنید، بیشتر خود را نشان می دهد، چرا که توصیه می گردد برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، شماره پلاک خودروی خود را در تصاویر آگهی پنهان کنید. اما حذف کردن شماره پلاک در عکس بدون این که کیفیت آن پایین بیاید برای بسیاری از کاربران کاری سخت است و به همین خاطر بعضی از آنها ترجیح می دادند زاویه عکس ها را طوری انتخاب نمایند که پلاک خودرو معلوم نباشد که باعث می شد تصاویر چندان جذاب نباشند و خریدار نتواند تصویر خودرو را از زوایای مناسبی ببیند و سایر کاربران ترجیح می دادند که یا عکسی در آگهی خود درج ننمایند و یا از روش های دستی، تصاویر آگهی خود را ویرایش نمایند که معمولاً نتیجه چندان دلچسبی به همراه نداشت.

محو اتوماتیک شماره پلاک در آگهی های دیوار با هوش مصنوعی

طبق تحقیقات صورت گرفته، تقریباً 40 درصد کاربران دیوار نسبت به نمایش داده شدن پلاک در تصویر خودروی خود حساسیت دارند که از این بین، حدوداً 10 درصد به دلیل نگرانی هایی که دارند کلاً آگهی خود را بدون عکس درج می نمایند و تقریباً 90 درصد از تصاویر مخدوش یا ناقص و از زوایای نامطلوب استفاده می نمایند که این موضوع به شدت بر جذابیت و در نتیجه بازدید آگهی آنها تاثیر می گذارد.

دیوار برای حل این مشکل و تسهیل کار کاربران برای ثبت آگهی باکیفیت و پاسخ گویی به دغدغه های حریم خصوصی آن ها، راهکار جدیدی ارائه داده است. از این پس کاربران می توانند، تصاویر کامل و متعددی از خودروی خود از تمامی زوایا بگیرند و آن ها را بدون نگرانی و بدون احتیاج به هیچ گونه ویرایشی در آگهی خود درج نمایند، چرا که تیم فنی دیوار با یاری هوش مصنوعی، پلاک خودروی آنها را به صورت اتوماتیک محو خواهد نمود.

با این کار، از آن جایی که راستا سوءاستفاده کلاهبرداران از اطلاعات خودروی شما بسته شده، می توانید با خیال راحت و با استفاده از تصاویر کامل و باکیفیت، جذابیت و کیفیت آگهی خود را برای خریداران چندبرابر کنید و تجربه فروش بهتری داشته باشید چرا که خریداران نیز از این رهگذر می توانند بیشترین و کامل ترین اطلاعات را در خصوص کیفیت ظاهری و شرایط خودروی فروشی شما دریافت نمایند و امکان مقایسه بهتری بین گزینه های موجود داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 985

به "محو اتوماتیک شماره پلاک در آگهی های دیوار با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

17 کاربر به "محو اتوماتیک شماره پلاک در آگهی های دیوار با هوش مصنوعی" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محو اتوماتیک شماره پلاک در آگهی های دیوار با هوش مصنوعی"

1 دیدگاه

15 خرداد 1401

محو کردن پلاک دیوار

پاسخ به محمدرضا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید