مروری بر جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در سینماگرام

به گزارش مجله آرنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، امشب پنجشنبه 24 آبان برنامه تخصصی سینماگرام با محوریت فیلم کوتاه و جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران روی آنتن می رود. این برنامه در بخش مسأله هفته میزبان مهدی بوستانی شهربابکی است و با او پیرامون دغدغه فیلمسازان جوان در عرصه فیلم کوتاه و سیاست های حمایتی سازمان سینمایی از فیلم کوتاه مصاحبه می گردد.

مروری بر جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در سینماگرام

همچنین کاوه قهرمان داور جشنواره فیلم کوتاه تهران در بخش سوژه هفته از این جشنواره خواهد گفت. در ادامه و در بخش کافه نقادی امیرحسن ندایی و شاهرخ دولکو فیلم سرزمین فراوانی ویم وندرس را مورد تحلیل قرار داده و پیرامون حرکت فیلمسازان کوتاه به سمت ساخت فیلم بلند به نقد و آنالیز می پردازند.

در بخش شعبده های بازیگری حامد سقایان و میکائیل شهرستانی درباره آکادمی های بازیگری برای جوانان گپ وگفت خواهند داشت و بالاخره فرزاد موتمن در بخش فرزاد موتمن تقدیم می نماید، درباره چگونگی تحلیل فیلم و ساخت فیلم کوتاه صحبت خواهد نمود.

سینماگرام کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی میرمحمدحسین رضوی، کارگردانی محمدامین افشاری و سردبیری سجاد مهرگان است که هر هفته پنجشنبه شب ها ساعت 23 روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 3

به "مروری بر جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در سینماگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در سینماگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید