ژست عکاسی عجیب ترلان پروانه

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران: تغییر چهره ترلان پروانه و قرار گرفتن او در لیست زیباترین زنان دنیا به انتخاب سایت TC Candler، این خانم بازیگر را در کانون توجه ها قرار داده است.

ژست عکاسی عجیب ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر 23 ساله ایرانی است .ترلان پروانه از بازیگران بزرگتر از خودش سابقه کاری بیشتری دارد. ترلان پروانه از دوران کودکی در سینما و تلویزیون نقش های پررنگی ایفا نموده است.ترلان پروانه هنرمندی خوش چهره است. ترلان پروانه یکی از 100 زن زیبای دنیا است.

به گزارش مجله آرنا، نام ترلان پروانه بازیگر جوان سینما اخیراً به وسیله وبسایت TC Candler در لیست نامزدهای 100 زن زیبای دنیا قرار گرفته و این احتمالاً آغازی خواهد بود بر روزهای فروغ این بازیگر در عرصه سینما و تفریح.

او هم چهره زیبایی دارد و هم بازیگری را از کودکی آغاز نموده و در همین سن 22 سالگی یک بازیگر تقریباً باتجربه محسوب می گردد.

چهره جا افتاده ترلان پروانه

عبور این بازیگر از دوران نوجوانی و به اصطلاح جا افتادن چهره اش باعث شده که حالا نقش های مهمتری به او داده گردد و احتمالاً در سال های آینده یکی از گزینه های اصلی بازی در نقش های اول آثار عاشقانه باشد.

جدای از این، ترلان پروانه به نظر می رسد که اخیراً بعضی جراحی های زیبایی هم انجام داده است. او هر عکسی منتشر می نماید طرفدارانش را به بحث و مصاحبه وادار می نماید و اغلب طرفداران از تغییرات جدیدی که در چهره او ایجاد شده سخن می گویند.

یک نفر می نویسد ترلان پوستش را کشیده تا صورتش باز گردد و دیگری از تزریق ژل لب به وسیله این خانم بازیگر خبر می دهد. البته بعضی نیز معتقدند چهره ترلان صرفاً به خاطر گذر از دوران نوجوانی به جوانی زیباتر شده و او عملی نداشته است.

تکذیب عمل زیبایی ترلان پروانه

در گذشته بعضی مدعی شده بودند که ترلانه پروانه چشمانش را هم عمل زیبایی نموده تا به شکل گربه ای در بیاید ولی خود او این موضوع را رد می نماید و می گوید: نمیدونم چشمام اگه اینجوری هست از بچگی بوده.

دوستانی که منو از بچگی دنبال کردن عکساشم هست توی اینترنت. فکر نمیکنم بتونم از 4 سالگی این عملو انجام بدم

به هر حال انگار دوران تازه ای برای ترلان خانم آغاز شده و اولین نشانه اش همین حضور او در لیست زیباترین زنان دنیا است. خود خانم پروانه هم اصرار دارد که در این رقابت زیبایی پیروز گردد.

او لینک رأی گیری در این مسابقه را برای طرفدارانش به اشتراک می گذارد و از آن ها می خواهد به زیبایی ترلان پروانه رأی دهند. به هر حال اگر او زیباترین زن دنیا گردد احتمالاً یاری شایانی به دیده شدنش در عرصه بازیگری خواهد نمود.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2019

به "ژست عکاسی عجیب ترلان پروانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژست عکاسی عجیب ترلان پروانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید