گرامی داشت روز جهانی راهنمایان گردشگری در موزه مردم شناسی ارومیه

به گزارش مجله آرنا، هم زمان با دوم اسفند روز جهانی راهنمایان گردشگری، مراسم گرامی داشت این روز در موزه مردم شناسی ارومیه از سوی انجمن راهنمایان گردشگری استان برگزار گردید.

گرامی داشت روز جهانی راهنمایان گردشگری در موزه مردم شناسی ارومیه

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا تابستان 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش مجله آرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، در این مراسم که 3 اسفند 98 برگزار گردید، جلیل جباری مدیر کل این استان، نیز حضور داشت در سخنانی گفت: با توجه به برنامه های متنوعی که برای توسعه گردشگری استان تصویب شده است، تشکل های مردم نهاد و انجمن راهنمایان گردشگری استان می توانند در عملیاتی کردن این برنامه ها، نقشی تاثیر گذار و محوری داشته باشند.

او با اشاره به روحیه تعاون و همکاری که بین اعضای انجمن وجود دارد ادامه داد: اشتیاق و انگیزه بالای این انجمن برای توسعه گردشگری استان ستودنی است و ما نیز ضمن اعلام حمایت از طرحهای پیشنهادی، آمادگی داریم تا میزبان گردهمایی کشوری راهنمایان گردشگری باشیم.

این مراسم با یادآوری اصول حرفه ای انجمن جهانی راهنمایان گردشگری، تبریک سالروز تاسیس این نهاد و بازدید از بخش های مختلف موزه مردم شناسی ارومیه ادامه پیدا کرد. انجمن راهنمایان گردشگری آذربایجان غربی که به شکل حرفه ای آن مجددا بازسازی شده، هم اکنون دارای 50 عضو است که عضوگیری از افراد متخصص و علاقه مند همچنان در دستور کار واقع شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 616

به "گرامی داشت روز جهانی راهنمایان گردشگری در موزه مردم شناسی ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرامی داشت روز جهانی راهنمایان گردشگری در موزه مردم شناسی ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید