500 سردیس مختلف از مشاهیر ایرانی اسلامی عرضه شدند

به گزارش مجله آرنا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، 500 سردیس مختلف از مشاهیر ایرانی اسلامی عرضه شدند.

500 سردیس مختلف از مشاهیر ایرانی اسلامی عرضه شدند

فراوری بیش از 500 سردیس از مشاهیر ایرانی از سوی تیم های فناور

اسفندیار ایمانزاده، مدیرعامل یکی از شرکت های خلاق گفت: یکی از حوزه های اصلی کار ما مجسمه سازی به صورت مولاژ، با الهام از آثار باستانی و تاریخی است. مولاژ به معنای شبیه سازی آثار باستانی با در نظر دریافت همه جزئیات است.

وی ادامه داد: انواع سردیس، تندیس و المان ها در این مجموعه خلاق فراوری می گردد و شهرداری ها، خریداران خصوصی، دانشگاه ها، مدارس غیرانتفاعی و مراکز فرهنگی در کنار عموم شهروندان از جمله مشتریان فراوریات شرکت ما هستند.

ایمانزاده با اشاره به ویژگی های محصولات این شرکت، گفت: برای مثال در یک پروژه عظیم، کتیبه های باستانی برای یک باغ موزه شبیه سازی شد. همچنین یک پروژه ساخت مولاژ از کتیبه های دوره ساسانی و اشکانی برای یک مرکز دانشگاهی، انجام دادیم که در آن تمام جزئیات و حساسیت های کار رعایت شد.

مدیر عامل این شرکت خلاق اضافه کرد: همچنین در همکاری با پژوهشکده میراث فرهنگی، پروژه های کاری مختلف دیگری نیز صورت گرفته است. فراوری اشکال عناصر تزئینی معماری ایرانی مانند قرنیز، مشبک، ستون و سرستون، یکی دیگر از فعالیت های ما در این شرکت خلاق است. در حال حاضر در مجموعه ما حدود 500 سردیس مشاهیر وجود دارد.

وی با اشاره به فراوری سردیس ها گفت: این سردیس ها، غالباً از مشاهیر علمی و تاریخی هستند. شهرداری ها نیز معمولاً المان های شهری از مشاهیر مورد قبول عامه سفارش می دهند. حتی منازل مسکونی نیز برای زیباسازی هرچه بیشتر درخواست یک اثر هنری به شکل المان، مجسمه یا سردیس زیبا را دارند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1493

به "500 سردیس مختلف از مشاهیر ایرانی اسلامی عرضه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 سردیس مختلف از مشاهیر ایرانی اسلامی عرضه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید